|
|
Jekyll i Hyde
![]() Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
|
Koty
![]() Podczas gry w Koty odwiedzicie 4 krainy ze snów! Spotkacie w nich zarówno przyjaźnie nastawione koty, jak i złowieszcze kruki, które będziecie mogli wysłać do swoich rywali. Grę wygrywa osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie! Można zagrać również w trudniejszy wariant, w którym będziemy mogli spotkać ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka.
|
Kruki
![]() Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
|
Labirynty: Minotaur
![]() Minotaur trzyma Ariadnę w najgłębszym lochu labiryntu. Jesteś jej jedyną nadzieją! Aby do niej dotrzeć, musisz pokonać aż 7 labiryntów. W grze Labirynty: Minotaur będziesz mieć do wykonania różne zadania (np. zdobycie miecza i zbroi). Na końcu stawisz czoło Minotaurowi!
|
Miasta marzeń
![]() Miasta marzeń to gra w budowanie powszechnie znanych miejscowości i tworzenie idealnych warunków do życia. W pudełku znajdziecie 100 budynków i kilkadziesiąt płytek miasta. Za ich pomocą tworzycie swoje dzielnice. Im atrakcyjniejsza dzielnica, tym więcej zdobytych punktów!
|
Na końcu języka
![]() Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka!
|
Niepożądani goście
![]() Jesteście detektywami wezwanymi do rezydencji Woodruffa Waltona. Milioner został znaleziony martwy w swoim gabinecie. Przesłuchujcie gości Waltona, rozmawiajcie ze służbą, badajcie miejsce zbrodni, zapoznawajcie się z raportami policyjnymi. Zdobytą wiedzą możecie dzielić się z rywalami w zamian za nowe informacje na temat zbrodni.
|
Orzeszki ze ścieżki
![]() Pomóż zwierzętom zgromadzić zapasy! Tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale.
|
Plus i minus. Nauka liczenia
![]() Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
|