|
|
Terraformacja Marsa - zestaw dodatkowy #1 -1 karta
![]() Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.
|
Terraformacja Marsa - edycja gra roku
![]() W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa
|
Terra - nowa edycja
![]() Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji.
|
Terapia - Wspólne ogniwo
![]() Skierowana do osób starszych, gra oparta o mechanizm szukania wspólnych detali.
|
Terapia - Rozsypanka zdaniowa
![]() W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry.
|
Terapia - Paronimy
![]() Paronimy to wyrazy które brzmią podobnie, ale mają zupełnie inne znaczenie. Gry zawarte w tym zestawie oparte zostały właśnie o znajdowanie wyrazów różniących się jedynie jedną literą. Zadanie w zależności od wariantu polega na dokładaniu kolejno przez graczy podobnych słów. Zabawy wzbogacają słownik bierny, czynny oraz pobudzają ośrodek mowy, dzięki powstawaniu nowych połączeń neuronalnych.
|
Terapia - Pamięć sensoryczna
![]() Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
|
Terakotowa Armia
![]() W grze Terakotowa Armia wcielicie się w najbardziej utalentowanych rzemieślników i artystów, tworzących niezwykłe oddziały cesarza. Podczas rozgrywki będziecie gromadzić zasoby, szkolić robotników i zabiegać o przychylność cesarskich doradców. Każdy z graczy będzie dążył do tego, by odegrać kluczową rolę w budowie terakotowej armii. Choć teoretycznie będziecie działać razem dla dobra wspólnego celu, tylko jedna osoba zostanie zwycięzcą. Miarą sukcesu będą punkty gromadzone podczas gry.
|
TEN, czyli dycha
![]() Gra towarzyska TEN, czyli dycha jest oparta na mechanizmie push your luck. Gracze wykładają karty z talii, jedna po drugiej, starając się zebrać jak najwięcej kart, tak aby ich suma nie przekroczyła DYCHY – inaczej przegrywają! Uczestnicy mogą próbować swojego szczęścia i wykładać kolejne karty, ale czasami jedna karta może zdecydować o tym, że gracz straci wszystko.
|
Tekhenu: Obelisk Słońca
![]() Tekhenu zabierze graczy do starożytnego Egiptu. W tej strategicznej potyczce dla 1-4 graczy, dobierają oni akcje tak, by jak najefektywniej wznieść kompleks świątyń. Najnowszy tytuł autorstwa Daniela Tasciniego (Tzolkin, Teotihuacan) i Dávida Turcziego (Anachrony, Kitchen Rush, Tawantinsuyu) to pozycja, której wyczekiwali miłośnicy budowania strategii.
|
Team Play
![]() To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
|
Talisman: The Magical Quest (5th Edition) - edycja angielska
![]() Welcome, champions, to the magical land of Talisman! The otherworldly artefacts known as Talismans have once more descended onto the mortal plane, signalling the dawn of a new era – and the need for a new ruler! In the Talisman: The Magical Quest Game, 5th Edition, set forth on an epic adventure, racing to be the first to obtain a Talisman, reach the Crown of Command in the centre of the board and defeat the elder dragon to win. With a diverse range of characters to choose from and a vast world of possible scenarios, this strategy game for teens and adults offers limitless adventures!
|
Talisman: Magia i Miecz - 5. edycja - Sojusze - Wezwanie losu
![]() Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu to dodatek do gry, wprowadzający tryb kooperacyjny, gdzie do 6 pretendentów do korony będzie współpracować w celu ukończenia 5 przerażających Prób. W każdym wyzwaniu należy umieścić dwa Talizmany na Miejscach Mocy, odpieczętować Tajemne Wrota i pokonać Przeciwnika.
|