|
|
Wielce imponujące budowle
![]() Wielce imponujące budowle to gra planszowa oparta na strategii budowania miasta. W toku gry gracze zarządzają zasobami i układają elementy przestrzenne na planszy, starając się zdobyć jak najwięcej punktów poprzez rozwój swoich miast, otoczenie dzielnic oraz wznoszenie cudów świata. Osoba, która zbierze najwięcej punktów, zostanie uznana za zwycięzcę i najlepszego przywódcę.
|
Park Marzeń
Cena:
155,00 zł
![]() Witajcie w Parku Marzeń! W tej strategicznej grze negocjacyjnej będziecie starali się zaprojektować atrakcje w najwspanialszym na świecie parku rozrywki. Każde z Was ma głowę pełną pomysłów: karuzele, namioty cyrkowe, sklepy z pamiątkami… Jednak przestrzeń jest ograniczona i może nie pomieścić wszystkich atrakcji! Wymieniajcie się z innymi pomysłami, zarezerwowanym miejscem i pieniędzmi, rozwijajcie park, a przy tym spróbujcie zarobić jak najwięcej. W krainie marzeń wszystko jest możliwe!
|
Massive Darkness 2: Mnisi i Nekromanci vs Znakomitość
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Mnichów i Nekromantów. Zawiera ono 4 Bohaterów, wraz ze wszystkimi potrzebnymi komponentami, a także nowego Grasującego Potwora: Znakomitość – niegdyś boską istotę, która została strącona do Pierwotnej Sfery za swój skrajny brak tolerancji dla niezliczonych wad śmiertelników.
|
Dominion: Przystań (II edycja)
![]() Przystań to dodatek do gry Dominion. Zawiera on 27 nowych wzorów kart Królestwa i koncentruje się na przyszłych turach gracza można w nim znaleźć karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają lepiej przygotować się do kolejnej tury; czy wreszcie takie, które w inny sposób wykraczają poza zwykłe ramy tury. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Przystań można swobodnie łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
|
Challengers: Drużyna marzeń
![]() Challengers: Drużyna marzeń to wciągająca gra karciana z mechaniką budowania talii, w której stoczysz 7 intensywnych pojedynków, w każdej rundzie ścierając się z innym przeciwnikiem. Na kartach znajdziesz ponad 70 różnych postaci o wyjątkowych zdolnościach: od kosmitów po potwory z oceanicznych głębin. Twoim celem będzie znalezienie wśród nich takiej kombinacji, która zapewni najlepsze połączenie umiejętności i pozwoli wygrać z całkowicie różnymi przeciwnikami.
|
Quantik
![]() W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
|
Montana (edycja polska)
![]() Montana to gra o prostych zasadach, oferująca graczom dużą swobodę w realizacji planu dojścia do zwycięstwa. Dzięki temu dobrze sprawdza się zarówno wśród osób rozpoczynających swoją przygodę z planszówkami, jak i wśród tych, którzy mają za sobą już wiele rozgrywek.
|
Unmatched: Battle Of Legends Vol. 1 - wydanie angielskie
![]() In battle, there are no equals. Unmatched is a highly asymmetrical miniatures fighting game for two or four players. Each hero is represented by a unique deck designed to evoke their style and legend. Tactical movement and no-luck combat resolution create a unique play experience that rewards expertise, but just when you’ve mastered one set, new heroes arrive to provide all new match-ups.
|
Catan: Gra planszowa (Osadnicy z Catanu) - edycja eko
![]() Nowa edycja w wersji przyjaznej dla środowiskaOsadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej polską edycję! Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.
|
Squadro
![]() W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
|