|
|
MOW - edycja polska
![]() Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.
|
Junior Alias
![]() DYNAMICZNA GRA SŁOWNA W WERSJI DLA DZIECI! W grze chodzi o to, aby objaśnić obrazek i odpowiadające mu słowo, nie wypowiadając go przy tym. W tym celu używa się synonimów i przeciwieństw. Można również zgadywać za pomocą podpowiedzi, wydawać różnego rodzaju dźwięki lub robić cokolwiek, co podpowie nam wyobraźnia. Dzięki obrazkom w grze mogą uczestniczyć dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać. Każda drużyna stara się odgadnąć jak najwięcej słów w czasie, który odmierza klepsydra. Gra jest szybka, wciągająca i zabawna!
|
Tajniacy (Codenames)
![]() Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Spy Guy Junior Zwierzaki
![]() Spy Guy Junior Zwierzaki to kooperacyjna gra, w której wcielacie się w rolę młodego detektywa i próbujecie schwytać złoczyńcę, nim ten złapie wszystkie zwierzaki świata i zamknie je w swoim prywatnym zoo. Ćwiczcie spostrzegawczość, umiejętność skupienia uwagi i współpracy, poszukując poszlak na barwnej, rysunkowej ponadmetrowej planszy.
|
Pestka, drops, cukierek
![]() "Pestka, drops, cukierek" to magiczna podróż do świata ekonomii. Gra w przystępny sposób ukazuje podstawowe mechanizmy popytu i podaży, a jednocześnie opowiada niezwykłą historię i pozwala świetnie się bawić. Wskocz do kieszeni Julka i zobacz, co kryje się w tej zagadkowej krainie.
|
Valeria: Wyprawy
![]() Valeria: Wyprawa to szybka i lekka gra karciana dla 1-5 graczy o wykonywaniu zadań i rekrutowaniu poszukiwaczy przygód, oparta na zasadach gier o budowaniu talii. W swojej turze gracze wykonują dwie z kilku akcji - tworzą najlepszą rękę, rekrutują bohaterów i wykonują lub rezerwują zadania, by zdobyć jak najwięcej punktów zwycięstwa. Wszystko dla chwały Valerii i dla bezpieczeństwa jej mieszkańców! ... oraz własnych korzyści, oczywiście.
|
Bąbelsy
![]() Bąbelsy to urocze stworzonka zamieszkujące lewitujące w powietrzu światy-wyspy. Przemiszczają się pomiędzy nimi tworząc wokół swoich ciał powietrzne bańki i szybując przez nieboskłon. Niestety po wylądowaniu nie potrafią samoistnie się ich pozbyć i pomóc im w tym muszą ich współplemieńcy, których można poznać po tym samym kolorze.
|
Niezły blef
![]() Wznieś się na wyżyny kreatywności, by w sprytny sposób zwieść przeciwników i zwyciężyć w tej imprezowej grze blefu i domysłów! Jeden z graczy zapisuje odpowiedź na zadane pytanie, drugi zaś przedstawia ją pozostałym uczestnikom zabawy. Sęk w tym, że jego wersja może, ale nie musi być zgodna z oryginałem! Pozostali gracze decydują, czy ktoś tu właśnie próbuje sprowadzić ich na manowce, czy może sztuczka polega na braku sztuczki... Głosujcie!
|
Play Mind Master Mind - wersja podróżna
![]() Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dziewięć prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda - przegrywa.
|
Tajniacy: Duet
![]() Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji.
|
Stwory z Obory
![]() Gra karciana, w której gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, planujących ubić czyhające na osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać stwora, dlatego nierzadko będzie trzeba korzystać z podstępu. Aby zdobyć wymarzone siedem punktów sławy, można podążać różnymi drogami – zbroić się na potęgę i rzucać wyzwanie mocarnym przeciwnikom, kupować punkty, wystawiać zlecenia lub zagrywać karty pułapki.
|
Godzina Duszków - WYPRZEDAŻ!
![]() Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek...
|