Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Podwój wysiłki, by osiągnąć cel, poszukaj cennych projektów w archiwach, zainwestuj w obiecujący start-up, albo przejmij inną korporację, by połączyć Wasze pomysły w jedną wizję przyszłości Marsa! Terraformacja Marsa - Zestaw dodatkowy #8 zawiera 5 kart preludium, które już na starcie gry zapewnią Ci solidne bonusy i pozwolą stworzyć jeszcze spójniejszą strategię dla kolejnych pokoleń.
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
Sześciokartowy, mały dodatek do tej doskonałej gry cywilizacyjnej jest swego rodzaju hołdem twórców Wojny Narodów dla innych gier, które ich zainspirowały do stworzenia Wojny Narodów.
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Nie lada gratka dla każdego fana planszówek! Domek: #Shelfie to specjalnie rozszerzenie, dzięki któremu wprowadzisz do swoich rozgrywek akcent związany z naszym ulubionym hobby. Zestaw zawiera 2 żetony wyposażenia, które otrzymujemy po zbudowaniu Salonu złożonego z 3 kart. Na pierwszego gracza czeka regał wart 2 punkty, a druga osoba otrzyma półkę o wartości 1.
Pingwiny - ta aktywna karta projektów pojawia się w późniejszej fazie gry (wymaga wytworzenia na powierzchni planety przynajmniej ośmiu oceanów). Co każdą aktywację pozwala zasiedlać Marsa pingwinami, dodając jednostki zwierząt wartych 1 punkt zwycięstwa za sztukę.