|
|
Osadnicy: Narodziny Imperium
![]() Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa.
|
Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra
![]() Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra to gra kooperacyjna, w której uczestnicy wcielają się w personel medyczny, którego zadaniem jest opieka nad śmiertelnie chorymi pacjentami. Niedawno na oddziale pojawił się nowy pacjent, który doznał rozległego ataku serca podczas lotu z Sydney do Londynu. W momencie rozpoczęcia gry wiesz o nim jedynie, że nazywa się Billy Kerr, ma sześćdziesiąt lat, a lekarze prognozują, że przeżyje jeszcze tylko kilka dni.
|
Ostoja
![]() Ostoja to przepięknie ilustrowana gra strategiczna, w której każda z podejmowanych decyzji może okazać się kluczowa dla ostatecznego wyniku. Podczas zabawy umieszczamy kolorowe elementy krajobrazu na swoich planszetkach i tworzymy niezwykłe krainy. Aby wygrać, musimy zdobyć jak najwięcej punktów, w przemyślany sposób zakładając siedliska i przyciągając do nich zwierzęta.
|
Ostry dyżur
![]() Ostry dyżur to innowacyjna, kooperacyjna gra rozgrywana w czasie rzeczywistym, pozwalająca doświadczyć wyzwań i presji towarzyszących medycznej profesji. Mechanika rozmieszczania klepsydr jako pracowników szpitala pozwoli Wam wykonywać szeroki wachlarz akcji.
|
Overboss - edycja polska
![]() Zbuduj najpotężniejszą i najniebezpieczniejszą krainę w całej Arkadii! Stawiaj lasy, bagna, cmentarze czy wulkany, rekrutuj potwory i twórz zabójcze kombinacje, by zebrać jak najwięcej punktów i zostać tytułowym Overbossem. Pierwsza gra planszowa osadzona w świecie bestsellerowej karcianki Boss Monster rozwinie logikę graczy, podkręci rywalizację i ucieszy oczy piękną pixel-artową grafiką!
|
Pagan: Za palisadą
![]() Dodatek Za palisadą wprowadza do gry Pagan dwie nowe mechaniki: mrok i oczyszczenie. Mrok to nowy zasób, który korzystnie działa na Wiedźmę, symbolizując jej związek z tą krainą. Można go zneutralizować przy odpowiedniej ilości pracy i energii, a całkowite oczyszczenie karty z mroku przyniesie korzyści Łowcy.
|
Pakt z diabłem
![]() Pakt z diabłem to strategiczna gra blefu i zmiennych układów, w której handel gra główną rolę, a towarem są… ludzkie dusze! Podczas zabawy każdy z czterech graczy wciela się w tajemnicy w jedną z ról: śmiertelnika, kultysty, a nawet samego diabła. Każda z nich oferuje zupełnie inne doświadczenie z rozgrywki i różne strategie do wypróbowania.
|
Paladyni zachodniego królestwa
![]() W Paladynach zachodniego królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując posterunki i fortyfikacje, wspierając działalność misyjną mnichów i walcząc z najeźdźcami. W każdej rundzie gracze z pomocą wybranego paladyna i grupki robotników będą wykonywać różne zadania.
|
Pandemia - Laboratorium
![]() To rozszerzenie gry Pandemia wprowadza do rozgrywki nowe wyzwanie: Laboratorium (dodatkowa plansza, postacie i nowe zasady gry). Dodatkowo, umożliwia rozgrywki zespołowe (dla dwóch albo trzech zespołów dwuosobowych), grę w wariancie jednoosobowym oraz grę w 5 osób.
|
Pandemic (Pandemia): Stan zagrożenia
![]() W obliczu chorób odpornych na leczenie, zakażeń przenoszących się ze zwierząt na ludzi i niespodziewanych kryzysów, Wasz zespół musi znów ścigać się z czasem, aby uratować ludzkość. Czy zdołacie pokonać superbakterie, niebezpieczeństwa czyhające na prowincji i przeciwności losu z kart nagłych wypadków?
|
Pandemic Legacy: Sezon 0 (WYSYŁKA GRATIS)
![]() Pandemic Legacy: Sezon 0 to nowa odsłona znanej serii gier kooperacyjnych. Uczestnicy wcielają się w zespół tajnych agentów, będących jednocześnie naukowcami. Gracze wezmą udział w kampanii trwającej 12 miesięcy (jeden miesiąc to 1 albo 2 rozgrywki, w zależności od rozwoju wydarzeń), będą podróżowali po świecie korzystając z rozmaitych przykrywek, by poznać, przebadać, a ostatecznie zatrzymać niebezpieczny patogen. Gra w narracyjny sposób poprowadzi ich przez kolejne przygody, wprowadzając coraz to nowe zasady i elementy ze specjalnych skrytek.
|
Park Marzeń
Cena:
155,00 zł
![]() Witajcie w Parku Marzeń! W tej strategicznej grze negocjacyjnej będziecie starali się zaprojektować atrakcje w najwspanialszym na świecie parku rozrywki. Każde z Was ma głowę pełną pomysłów: karuzele, namioty cyrkowe, sklepy z pamiątkami… Jednak przestrzeń jest ograniczona i może nie pomieścić wszystkich atrakcji! Wymieniajcie się z innymi pomysłami, zarezerwowanym miejscem i pieniędzmi, rozwijajcie park, a przy tym spróbujcie zarobić jak najwięcej. W krainie marzeń wszystko jest możliwe!
|
Park Sawanna
![]() Nad sawanną wschodzi słońce, rozpoczyna się kolejny pracowity dzień. To stado słoni wydaje się zmęczone, trzeba je poprowadzić do wodopoju. Wśród żyraf w zeszłym tygodniu pojawiły się młode. Rosną jak na drożdżach, ale potrzebują więcej pożywienia. No i jeszcze te antylopy, wszędzie ich pełno!
|
Parki
![]() Gra przedstawia amerykańskie parki narodowe i zawiera grafiki z serii wydawniczej Fifty-Nine Parks Print Series. Gracze wcielają się w rolę turystów, którzy wędrują po szlakach, aby zobaczyć ciekawe miejsca, obserwować dziką przyrodę, robić zdjęcia i zwiedzać parki narodowe. Każda rozgrywka to nowa wycieczka, nowe parki, nowy ekwipunek i nowa przygoda!
|
Pax Hispanica - edycja polska
![]() Pax Hispanica to asymetryczna gra o bitwach morskich dla 1-5 graczy autorstwa Phila Eklunda. Mechanika - podobnie jak w innych grach z serii Pax - skupia się przede wszystkim na budowaniu swojego zestawu kart, manipulowaniu rynkiem, licytacji w ciemno i wyborze jednej z 4 różnych ścieżek kariery i dróg do zwycięstwa. Wygraj, stając się profesjonalistą w swoim zawodzie i przekształcając hiszpańskie społeczeństwo.
|
Pax Viking - edycja polska
![]() Pax Viking to historyczna gra strategiczna dla 1-6 graczy w wieku powyżej 14 lat, stanowiąca kolejna odsłonę uznanej na całym świecie serii gier „Pax”. Gra skupia się na poczynaniach tych wikingów, którzy na przestrzeni X w. kierowali swe wyprawy ku wschodnim, bogatym szlakom handlowym okolic Persji i Morza Czarnego.
|