Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Trzecia odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii.
Epizod Trzeci składa się z220 kart, a w tym 148 kart z rozszerzeń: Ekstra Pytania, Ekstra Odpowiedzi, Wyleciało nam to z głowy…, Dżentelmeńskie Opowieści oraz 72 zupełnie nowych kart (17 Czarnych i 55 Białych)!
Mgła nad Carcassonne to nie tylko pierwsza kooperacyjna gra ze świata Carcassonne, ale również nowy dodatek do gry podstawowej - Duchy, pałace i cmentarze. Wykorzystaj elementy, które poznałeś w grze kooperacyjnej, by stawić czoła zupełnie nowym wyzwaniom w grze Carcassonne. Możesz również użyć pojedynczych elementów z dodatku, a także połączyć je z innymi dodatkami.
Zarządzaj najlepszym parkiem zoologicznym w Nowym Jorku! Buduj wybiegi dla zwierząt, wprowadzaj nowe gatunki i dbaj o ich potomstwo. Rozgrywka jest bardzo prosta, ponieważ w swojej turze masz tylko dwie opcje do wyboru: możesz zbudować nowy wybieg lub pozyskać więcej zwierząt. Pamiętaj, aby dobrze zaplanować swoje działania - im częściej będziesz uczestniczył w rozmnażaniu zwierząt, tym lepiej. Pierwszy gracz, który zajmie wszystkie pola budowy w swoim ogrodzie zoologicznym, wygrywa grę.
Od dwóch do pięciu graczy wcieli się w role Przywódców Wróżek, próbujących prześcigać się w wynajdowaniu sposobów na zadowolenie swojej Królowej. W każdej rundzie będziecie gromadzić Srebro, Złoto i Jedzenie na ofiarę ku jej czci. Zostaniecie nagrodzeni za obdarowywanie Królowej Złotymi Pierścieniami lub możecie ją zaskoczyć Specjalną Ofiarą. Może się nawet zdarzyć, że dołączycie do niej w pałacu jako Lojalny Służący.
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
No co, myślałeś, że twój Smash Up jest już wystarczająco niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? Cóż, no to źle myślałeś, stary! Na ring totalnej rozwałki wkraczają Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria!
Co wspólnego mają piraci, ninja, roboty, zombie, obcy, czarodzieje i kilka innych dziwadeł? Wszyscy oni próbują przejąć kontrolę nad światem! Nie są w stanie zrobić tego samotnie – dlatego łączą się w drużyny. Każde połączenie dostarcza zupełnie inny wrażeń i doświadczeń, w tej szybkiej grze karcianej. Weź dwie talie, połącz je ze sobą i rozwal przeciwnika!
Spiskowcy to gra, która trwa 8 rund. Nie mniej, nie więcej. W trakcie gry od 2 do 4 graczy gracze będą toczyć walkę o wpływy polityczne w świecie pełnym intryg i bezprecedensowych starć.
Stwórz imperium kolejowe i wyprzedź konkurencję w zdobywaniu zleceń transportowych! Wybierz jedną z dostępnych kości i zdecyduj się na jedną z akcji: narysuj tor na swojej planszy gracza albo przewieź towary pomiędzy miastami. Możesz też ulepszyć lokomotywę, by transportować towary na większe odległości albo wybrać kafelek Akcji i skorzystać z jego unikatowej zdolności. Efektywny rozwój firmy oraz przewóz jak największej liczby towarów to klucz do wygranej.
Wesoła Farma to ekonomiczna gra dla dzieci, o prostych regułach ale wymagająca myślenia. W ciekawy sposób przekazuje wiedzę o roślinach i zwierzętach przy okazji ucząc liczenia.