Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najszybsze wielbłądy świata, bardzo biegłe w bieganiu i przebiegłe w wyprzedzaniu… ruszają na podbój pustynnych szlaków handlowych. Korzystaj z ich usług jako zarządca karawany. Kupuj tanio, sprzedawaj drogo, lecz uważaj, by brzdęk funtów egipskich nie zagłuszył głosu twego rozsądku. Wielbłądy mają charakterek, a także rozum i godność dromadera. Jeżeli zanadto je obciążysz, nie omieszkają ci pokazać, co o tym myślą i cały ładunek pójdzie do piachu!
Morskie legendy to nie tylko cztery wyjątkowe scenariusze, opowiadające historię o tajemniczych rozbitkach i dzikich grabieżcach – to także zmiany ubarwiające samą rozgrywkę. Poza usprawnieniem handlu, złodzieja i rozwinięciu możliwości budowania dróg morskich (na jednej drodze mogą stać teraz statki dwóch różnych graczy) w grze pojawiają się karty pomocników, wnoszące zupełnie nowy aspekt strategiczny, skrzynki z losowymi skarbami, nowe jednostki i kilka innych usprawnień, które gracze poznają podczas rozgrywki.
Z tym rozszerzeniem gra CATAN nabiera dodatkowych opcji. Nowe zasady otwierają przed wami nieograniczone możliwości. Możecie spróbować swoich sił w jednym z 8 gotowych scenariuszy albo możecie zbadać samodzielnie stworzony świat.
Dzięki edycji Junior także młodsi gracze (od 6 lat) mogą przeżyć przygodę oferowaną przez bestsellerową grę „CATAN“ – a dorośli chętnie się do nich przyłączą!
Gildie Catanu nagradzają takie dobroduszne zachowanie rozdając „żetony przysług”. Zapewniają one inne korzyści: darmową budowę dróg, karty rozwoju, losowe surowce, preferencyjny handel, a nawet punkty zwycięstwa!
Na wyspie Catan odkryto złoża ropy naftowej. Najwspanialsi inżynierowie znaleźli sposoby na użycie tego cennego surowca do usprawnienia produkcji, wykorzystując go zarówno do produkcji innych zasobów, jak i do rozbudowy miast do metropolii.
Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej odświeżoną i do tego zminiatyruzowaną edycję.
Chytrogród: Złoto błaznów wprowadza do gry dwa całkowicie nowe rodzaje kart: wydarzenia oraz ukryte cele, które jeszcze bardziej podgrzewają atmosferę w mieście-stolicy średniowiecznego łotrostwa. Wybierz swój sekretny cel i spróbuj go zrealizować podczas rozgrywki.
A któż to wyłania się z puszczy? Lisy, sowy, zające i jelenie płatają figle, przybierając zabawne pozy. Zaproś do zabawy przyjaciela lub przyjaciółkę i wspólnie stawcie czoła drużynie przeciwników. Czy potraficie porozumieć się jednym dźwiękiem?
CoraQuest to gra przygodowa pełna awanturniczych historii, w których zanurzyć może się jednocześnie grono od jednego do czworga zawadiaków, którzy ukończyli 6 lat. Uwaga Drodzy Rodzice! Choć gra adresowana jest do najmłodszych, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że Was także porwie wir przygody! CoraQuest jest grą kooperacyjną - oznacza to, że wszyscy gracze współpracują ze sobą, próbując sprostać wyzwaniom stawianym przez rozgrywkę. Będziecie badać niebezpieczne podziemia, unikać pułapek, zdobywać skarby, a czasami ratować parę niesfornych gnomów.
Curling: Gra planszowa to zręcznościowa wersja olimpijskiej rozgrywki, która odbywa się w Twoim domu. W grze Curling drużyny zagrywają (czyli pchają) swoje kamienie wzdłuż maty, tak aby znalazły się jak najbliżej celu (czyli trójkolorowego koła, które będziemy nazywać domem). Rozgrywka trwa 8 rund i kończy się zwycięstwem drużyny, która zdobędzie najwięcej punktów.
W portowej tawernie Nassau aż roi się o bukanierów. Większości do szczęścia wystarcza butelczyna grogu i chętna dziewka na kolanie. Przyglądasz się im bez krztyny szacunku. Nie jesteś krótkowzroczny, twe spojrzenie sięga daleko poza horyzont osiągalny dla całej tej gawiedzi. Wraz z wierną załogą swojego niewielkiego slupu miałeś owocny rok i całkiem niezły urobek kosztem pechowych kupców angielskich i hiszpańskich.
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!