Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Minerały wcielacie się w geologów wyruszających na wyprawę, której celem jest wydobycie drogocennych Minerałów. Starannie planujcie każdy swój ruch i uważnie obserwujcie poczynania innych graczy.
Oryszalk to trzymająca w napięciu i szybka gra strategiczna, będąca tak naprawdę wyścigiem o zwycięstwo. Każdy gracz ma własną planszę z wyspą, którą odkrywa i rozwija. W każdej turze gracze wybierają zestaw jednego kafelka Eksploracji i jednej akcji: rekrutują hoplitów, produkują cenny oryszalk (legendarny metal z mitologii greckiej), budują budynki dające potężne bonusy lub próbują pozbyć się potworów atakujących Twoją wyspę (i uniemożliwiających budowę nowego budynku).
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
W "Żabkach", rodzinnej grze przeznaczonej dla od 2 do 6 osób, każdy z graczy pokieruje jedną z żabich rodzin. Cel jest prosty: przeprawić się przez staw do punktu końcowego. Tylko dzięki planowaniu, analizie sytuacji na planszy i sprytowi sprawisz, że to Twoja rodzina żab jako pierwsza dotrze na miejsce, zapewniając Ci zwycięstwo. Reszcie graczy pozostanie tylko smutne kumkanie!
Pingwiny rozproszyły się po lodzie i zaczynają marznąć. Zbierz swoje pingwiny w jednym miejscu, jednocześnie nie pozwalając przeciwnikom zrobić tego samego. Wygrywa pierwszy gracz, który ustawi swoje pingwiny w jednej połączonej grupie.
UWAGA! Do każdego zamówionego egzemplarza gry Solar City dodajemy 1 zestaw promocyjny niedostępny w sprzedaży (budynek Crown - karta + 9 żetonów)! - do wyczerpania zapasów.
Witamy w grze Solar City. Wasze zadanie to zbudowanie miasta przyszłości. Będziecie wznosić potężne, przynoszące rozmaite zyski Wieżowce i budować poprawiające infrastrukturę miasta Obiekty Publiczne. Możecie też zamienić wasze Wieżowce w ultra nowoczesne generatory energii: instalować ogniwa fotowoltaiczne czy tworzyć inteligentne systemy zarządzania wodą, tym samym zmieniając Wieżowce w Podniebne Ogrody.
UWAGA! Do każdego zamówionego zestawu gry Solar City + 2 dodatki dodajemy zestaw 11 zestawów promocyjnych niedostępnych w sprzedaży (10 podwójnych żetonów Obiektów Publicznych oraz budynek Crown - karta + 9 żetonów). To łącznie aż 29 kafli, które ucieszą każdego fana gier planszowych! - do wyczerpania zapasów.
Witamy w Solar City: Serce Miasta. To pierwszy z dodatków do gry Solar City, w którym znajdziecie 6 typów zupełnie nowych budynków. Każdy z nich wprowadza do gry interakcję między graczami. Inwestuj w nieruchomości innych, przejmuj wpływy w mieście przeciwników lub aktywuj swoje dzielnice, zbierając podatek od innych graczy. To i jeszcze więcej znajdziesz w samym sercu miasta, gdzie walka o wpływy nabrała zupełnie nowego kolorytu.
Przedstawiamy drugi z serii dodatków do Solar City Solar City: Suburbia. Znajdziecie w nim zupełnie 6 nowych typów budynków, które wprowadzają rozwiązania rewolucjonizujące sposób działania budynków i czerpania zysków z inwestycji deweloperskich. Tutaj każda inwestycja wiąże się ze sporym ryzykiem finansowym, a sam dodatek wprowadza lekką losowość związaną z aktywacją budynków w mieście.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
Dodatek Colony Wars zaprojektowany przez karcianych weteranów Dawida Kastle'a i Roba Doughrtey'ego może być używany jako samodzielna gra dwuosobowa lub rozszerzenie do Star Realms, które pozwala włączyć do rozgrywki jednego albo dwóch kolejnych graczy.
To pudełko zawiera wszystko, co niezbędne, żeby zagrać w grupie od 1 do 4 graczy: instrukcję, 144 karty (w tym całkowicie nową, 80-cio kartową Talię Handlu), a także 8 dużych kart Wyzwań przeznaczonych do rozgrywek jednoosobowych i kooperacyjnych.