Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Imrezowa gra na grupy ludzi którzy chcą uatrakcyjnić nudny wieczór przy piwku. Zwariowana i niezapomniana imprezka murowana! Na jednej kości znajdują się opisy kto pije, na drugiej jak dużo. Kto spróbuje raz, już zawsze będzie je zabierał do kieszeni...
Zestaw erotycznych kostek do urozmaicenia wieczorów we dwoje i wzbogacenia życia erotycznego. Na jednej kostce znajdują się pozycje miłosne, a na drugiej miejsca, w których można oddać się pieszczotom.
To ponad 50 kart z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Dajcie upust swojej wyobraźni i otwórzcie umysł na to, co na pierwszy rzut oka jest niewidoczne.
"Łowcy Potworów" to gra opierająca się na dobieraniu kart, w której gracze starają się zebrać zestawy krain, aby móc pochwycić i zaprezentować dziwne i egzotyczne stwory. Uczestnicy gry zatrudniają również pracowników pomagających obsłużyć ich przedsięwzięcie i realizują własne ukryte cele.
Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Przemyślana taktyka, szczypta szczęścia oraz dobra pamięć są niezbędne do zwycięstwa. "Mamma Mia!" to prosta gra karciana, która sprawi, że pocieknie wam ślinka!
W Mniam mniam może grad od 1 do 6 osób w wieku od 6 lat. Gra uczy dzieci podstawowych zależności zachodzących w świecie zwierząt, poprawia zdolność planowania i rozwija umiejętność logicznego myślenia.
Mortum. Średniowieczny detektyw to przygodowa gra karciana, w której najważniejsza jest dedukcja. Jej akcja rozgrywa się w mrocznym świecie wzorowanym na średniowiecznej Europie, razem z jej przesądami, legendami i magią. Gracze wcielają się w role agentów tajnej organizacji i badają tajemnicze i podejrzane wydarzenia.
Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Gra, która zabawy w sypialni przenosi na niespotykany dotąd poziom. Przejdźcie przez drogę dominacji, krepowania i uległości. Odkryjcie pozycje, które wcześniej nie miały miejsca a dzięki którym noce będą niezapomniane. Eksperymentujcie z akcesoriami dla spotęgowania jeszcze głębszych doznań.
Okrągły niebieski banan, kwadratowa zielona pomarańcza, pięciokątna czerwona cytryna, to wszystko można znaleźć w smakowitej kwadratowej truskawce. Kwadratowej truskawce? Czy to w ogóle jest możliwe? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po grę Owocowy zawrót głowy!
Dziś Ziemia, jej budowa i geografia nie mają dla nas prawie żadnych tajemnic. Pod tym względem możemy zazdrościć pierwszym odkrywcom - żeglarzom, którzy przemierzali bezkres oceanów. Płynęli w nieznane, nie mając pewności, czy uda im się powrócić do domu.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Quetzal, miasto świętych ptaków, zostało dopiero co odkryte. Masz 5 dni na odkrycie jego tajemnic i zebranie najcenniejszych i najpiękniejszych artefaktów, które się w nim znajdują. Czy uda ci się efektywnie zarządzać swoją grupą odkrywców, żeby codzienne wykopaliska przynosiły efekty? Musisz być przebieglejszy od przeciwników i zdobyć cenniejsze artefakty.