Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki - prawdziwi leśni architekci? Gra Kto tu mieszka pokazuje dzieciom zwierzęta i domy, w których mieszkają. W trakcie zabawy najmłodsi gracze ćwiczą słownictwo i spostrzegawczość.
Kwiaciarenka to prześliczna gra o relaksującej mechanice, w której zadaniem graczy będzie zaaranżować ustawienie bukietów na sklepowej witrynie. Gra jest szybka w rozgrywce oraz posiada proste do wytłumaczenie zasady. Ciekawa paleta decyzji pozwala sporo główkować, ale wybory nie powodują paraliżu decyzyjnego.
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
"Liczmany" to zabawka edukacyjna, która pomaga dzieciom w poznawaniu liczb i nauce liczenia od 1 do 20, ułatwia też poznanie prostych działań matematycznych. Zabawka składa się z dwudziestu różnokolorowych plakietek z liczbami, które można układać na stole lub pokazywać trzymając w dłoni.
W tej grze każdy gracz zamienia się w fotografa, który czatuje na brzegu jeziora i próbuje zrobić zdjęcie. Trzeba śledzić lśnienie fal ponad grzbietem płynącego stwora, znaleźć najlepszą pozycję i… nacisnąć migawkę.
Przeciwieństwa są grą, w której dziecko ma za zadanie dopasować pary przeciwieństw. Gra pomaga w porządkowaniu wiedzy o otaczającym dziecko świecie. Produkt dostarcza wiele pomysłów na zabawę – dziecko ma możliwość zabawy w pojedynkę, jak również w grupie rówieśników. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje do wykorzystania przez rodziców.
Małe misie mają mnóstwo spraw na głowie. Budowanie zamku z piasku, szykowanie urodzin czy piknik na polanie – to tylko kilka z ich licznych zajęć. Gra Co robi miś? nauczy dzieci porządkowania obrazków tak, by tworzyły spójną historyjkę.
Na stole leży kartonik domina: z jednej strony widnieje na nim żółta kaczuszka, a z drugiej – błękitna rybka. Pora na twój ruch! Nie masz żadnego niebieskiego domina, ale możesz dołożyć kartonik, na którym jest żółta cytryna albo żółty banan.
Świat dookoła nas jest pełen przeciwieństw. Jedne rzeczy są małe, a inne – duże. Gdzieś jest ciepło, gdzieś indziej – zimno. Ktoś jest głodny, a ktoś inny – najedzony. Kolorowe kartoniki skrywają jeszcze więcej przeciwieństw. Czas je odnaleźć!
W grze Monster Bar szukasz pracowników do swojego potwornego baru. Uwaga! Brak personelu może źle wpłynąć na jakość jedzenia, jednak zbyt wiele potworów odstraszy klientów. Musisz znaleźć złoty środek.
Cele osobiste mogą być wielorakie, ale w tej grze skupimy się na kilku ich wariantach – bo tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwycięstwa!
Cztery zwierzaki postanowiły wziąć los w swoje łapy i wyruszyć do Bremy, by dołączyć do miejskiej orkiestry.
Niestety na ich drodze pojawili się rozbójnicy... Sprytne zwierzęta wymyśliły świetny sposób, by zbójów wystraszyć: stanęły jeden na drugim i zaczęły ryczeć wniebogłosy.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.