Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
"Liczmany" to zabawka edukacyjna, która pomaga dzieciom w poznawaniu liczb i nauce liczenia od 1 do 20, ułatwia też poznanie prostych działań matematycznych. Zabawka składa się z dwudziestu różnokolorowych plakietek z liczbami, które można układać na stole lub pokazywać trzymając w dłoni.
Oto Twoja misja ratowania świata! Nim będzie za późno - połączcie siły i odpowiadajcie na pytania z czterech kategorii, by wspólnie ukończyć misje powierzone Wam przez Matkę Ziemię... Współpraca między graczami ma w tej grze duże znaczenie - podobnie jak przy ratowaniu naszej planety! Zasoby Matki Ziemi są obfite, ale ograniczone. Nadszedł czas, by okazać jej wdzięczność i zadbać o nasz dom. Wspólnie podejmijmy działania na rzecz zrównoważonego rozwoju poprzez pozytywne nastawienie! Czy wiecie, czym jest zrównoważona konsumpcja i jak zmniejszyć obciążenie Ziemi? Czy chcielibyście się dowiedzieć, jak pomagać zagrożonym gatunkom zwierząt i zapobiegać utracie bioróżnorodności?
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
Poręczna wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Rozpoznawaj niespotykane zwyczaje, dziwne tradycje i inne dziwactwa z całego świata i otrzymuj punkty za poprawne odpowiedzi na szczegółowe pytania na ich temat.
"Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał najwięcej motyli.
Dzieci, bawiąc się w pocztę, poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Uczą się, jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. W ten sposób dzieci dowiadują się na czym polegają usługi świadczone przez pocztę.
NOWA WERSJA POPULARNEJ GRY oferuje modyfikację mechaniki i nowe ekscytujące pytania, dzięki czemu zabawa jest jeszcze lepsza! Wszyscy uczestnicy grają w tym samym czasie, rozwiązując test wielokrotnego wyboru.
Uczestnicy gry rywalizują ze sobą, odpowiadając kolejno na pytania wskazywane na kartach pytań i odpowiedzi. Tematem pytań jest budowa i funkcjonowanie ciała człowieka.
Polska kultura i sztuka w przeszłości jak i współcześnie odgrywa istotną rolę w kulturze europejskiej i światowej. Osiągnięcia polskich twórców i artystów niejednokrotnie prezentowały najwyższy światowy poziom. "Quiz kultura i sztuka Polska" to emocjonująca gra i zabawa, w której można sprawdzić i wzbogacić swoją wiedzę.
"Era Dinozaurów - Quiz o dinozaurach" jest to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiedzę o fascynującej erze dinozaurów. Gracze mają do dyspozycji 44 karty pytań oraz 5 kart klepsydry. Gra posiada 2 warianty do wyboru.
Jakie zwierzę ma pomarańczowe zęby? Gdzie żyje wielbłąd dwugarbny? Który słoń (afrykański czy indyjski) ma większe uszy? Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne równie ciekawe pytania? Zapraszamy do zabawy, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące niezwykle różnorodnego świata zwierząt. Na 102 kartach jest 408 pytań i 816 wariantów odpowiedzi.
Wybierzcie się w podróż dookoła świata, poznając sekrety dzikiej przyrody. Ta gra przeniesie was w zdumiewający świat zwierząt. Będziecie odpowiadać na pytania ich dotyczące i umieszczać na odpowiednich kontynentach. Najlepszy wygra!
Gra w rysowanie i odgadywanie słów (600 haseł na 150 kartach). Postacie z bajek, przedmioty, zwierzęta i zjawiska z otaczającego nas świata czynią tę grę atrakcyjną zwłaszcza dla młodszych osób. Dodatkowo dla najmłodszych, nieumiejących jeszcze czytać, hasła są podane w postaci rysunków. Grać można indywidualnie lub w zespołach.
Rozwikłaj skrywające się w rysunkach zagadki! Ciekawe, co autor miał na myśli... Czy zdołasz odgadnąć, co przedstawia rysunek? Klepsydra będzie ci przypominać o upływającym czasie... Każde poprawnie odgadnięte hasło przybliży cię do zwycięstwa! Zasady gry przewidują także wariant drużynowy.