Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.
Rozgrywka w grze Rauha trwa 12 tur, podczas każdej z nich gracze będą wybierali karty biomów i kładli je na swoje plansze, co zapewni dodatkowe bonusy pod koniec tury oraz przy punktowaniu, które odbywa się co 3 tury.
Podczas rozgrywki w Rozbrykane jednorożce każdy z graczy wciela się w postać zamożnego hazardzisty. Gracze stawiają na szali swe złote monety zdeterminowani by zostać uznanym za najbardziej zręcznego gracza w wyścigach jednorożców w Wielkich Mistrzostwach Jednorożców i utrzymywać ten tytuł, aż do pojawienia się następnej tęczy. Zanim tęcza zniknie odbędą się na niej 4 wyścigi, podczas których gracze będą próbowali obstawić udane zakłady zdobywając złoto oraz punkty zwycięstwa.
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek - Terra Incognita pozwala graczom stworzyć imperium, które przetrwa próbę czasu! Zupełnie nowy świat tylko czeka na odkrycie, a na arenę wkracza piąty gracz i dziesięć nowych cywilizacji – w tym Anglia, Chiny, Indonezja, Turcy osmańscy i Inkowie.
Sprytnie wykorzystując religijny układ sił, gracze starają się nawiązywać kontakty z ważnymi osobistościami europejskiego społeczeństwa i poszerzać swoje wpływy. Nieustannie dochodzi do próby sił, a ci, którzy przegrają, nierzadko są zmuszani do opuszczenia swojego kraju.
Kto nigdy nie czekał na jakiegoś Włóczykija? Albo nie miewał humorów jak Mała Mi? I czy jest tu ktoś kto nie bał się Buki i tajemniczych Hatifnatów?
Dołącz do rodziny Muminków i jej licznych przyjaciół w tej pięknie wydanej grze kościanej dla całej rodziny! Każdy gracz wciela się w jednego z bohaterów książek i wyrusza w podróż po Dolinie Muminków. W trakcie jej trwania odwiedza inne postacie znane z opowieści Tove Jansson i zbiera prezenty pochodzące z ich spiżarni (dżem, marmoladę lub podobne pyszności).
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1-4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy!
To rozszerzenie do The Thing: Gry planszowej przeniesie was do wydarzeń w bazie Thule, znanych z filmu z 2011 roku – prequelu do filmu z 1982 roku – który opowiada o tym, co wydarzyło się po odkryciu latającego spodka. Podobnie jak w grze podstawowej, rozgrywka skupia się na umiejętnościach asymilacji Obcego, dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Po raz kolejny Obcy spróbuje uciec z bazy i rozprzestrzenić się po naszej planecie.
Czas oblężenia to drugie rozszerzenie do gry planszowej This War Of Mine - bogatego w fabułę tytułu opowiadającego o przetrwaniu w rozdartym wojną mieście. To rozszerzenie wprowadza mnóstwo nowych elementów dla każdej grupy graczy gotowych doświadczyć otwartej wojny opanowującej Pogoren.
This War of Mine: Opowieści ze zniszczonego miasta to pierwsze rozszerzenie opowiadające o przejmujących losach cywilów w oblężonym mieście. Dodatek ten pogłębia wojenne doświadczenia w grze planszowej This War of Mine.
This War of Mine: Tales from the Ruined City to pierwsze rozszerzenie opowiadające o przejmujących losach cywilów w oblężonym mieście. Dodatek ten pogłębia wojenne doświadczenia w grze planszowej This War of Mine.
Opowieści z interioru to rozszerzenie do Waste Knights: Drugiej edycji, postapokaliptycznej gry o przygodach i przetrwaniu. Zawiera ono wszystkie nieekskluzywne elementy gry, jakie pojawiły się podczas zakończonej sukcesem kampanii społecznościowej na platformie Kickstarter
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne! Na swoich suchościeralnych planszach gracze wypełniają pola, rysują linie i odblokowują różne natychmiastowe oraz trwałe premie. Dodatkowo po każdej grze plansze będą przypominać niezwykłe zwierzęta!
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
Władcy Nocy to gra kooperacyjna, w której wszyscy gracze walczą po tej samej stronie i razem zwyciężą lub poniosą porażkę. Wcielicie się w rolę członków wampirzego klanu, powoli odbudowującego swą minioną potęgę. Z pomocą swych sługusów będziecie walczyć przeciw agentom Inkwizycji, siać strach w ludzkich sercach urządzając polowania i tworzyć pieczęcie grozy w różnych dzielnicach miasta.
Rozszerzenie PANOWIE ŚRÓDZIEMIAT rozbudowuje grę planszową WOJNA O PIERŚCIEŃ, zapewniając graczom nowe możliwości, które pozwolą im odpowiedzieć na powyższe pytania – i wiele innych! – oraz stworzyć podczas rozgrywek nowe możliwości i strategie.
Wojna o Pierścień: Gra karciana, inspirowana wielokrotnie nagradzaną grą planszową Wojna o Pierścień, pozwala graczom odbyć podróż w świat Władcy Pierścieni i stworzyć własną wersję wielkiego konfliktu pomiędzy Władcą Ciemności, Sauronem, a Wolnymi Ludami Śródziemia.
Wojna Szeptów to oparta na strategicznym działaniu, ukrytych celach i zmiennej lojalności rywalizacyjna gra planszowa dla od 2 do 4 graczy. Pięć potężnych imperiów toczy wojnę o władzę nad światem, jednak gracze nie wcielą się we władcę żadnego z nich. Zamiast tego poprowadzą jedną z tajnych organizacji stawiających na zwycięzcę, manipulując tokiem działań wojennych.