Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Narysuj "kieszeń", opisz "ciekawość", pokaż na migi "naleśnik"... nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić pozostałym uczestnikom na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło, pionek drużyny przesuwa się do przodu.
Pogrzebane Sekrety to duży dodatek do Aeon’s End, Aeon’s End: Legacy oraz Aeon’s End: Wiecznej Wojny. W pudełku znajdziecie ponad 150 kart, w tym nowe karty Klejnotów, Artefaktów, Modyfikatorów, Zaklęć oraz Nemezis, a także innowacyjne żetony Impulsów, Uciszenia i Tarcz, które znacząco odmienią oblicze rozgrywki, odkrywając przed wami kolejne możliwości Aeon’s End.
Córka legendarnego maga Xaxosa i samorodny magiczny talent Mazra stawiają czoła nowej Nemesis - na wpół materialnemu Tułaczowi. Rozszerzenie zawiera dwie nowe maginie Bram, Nemesis, oraz nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia, Skarby i Popleczników.
Jedna nowa, podniebna Nemesis. Jeden nowy mag, który odkrył nieznaną dotąd potęgę. Gigantyczny zestaw nowych Klejnotów, Artefaktów, Zaklęć, Skarbów i Popleczników.
Aeon's End: Tajemnica Dziczy to rozszerzenie, które wprowadza do rozgrywki kolejną Ekspedycję, która stanowi kontynuację opowieści w grze Aeon's End: Nowy początek. Znajdziecie tu Nowego Maga, Nemezis i wiele, wiele więcej!
Wciel się w rolę tajnego agenta. Twoim zadaniem jest zdobywanie sekretnych informacji. Aby tego dokonać będziesz musiał umiejętnie przemieszczać pionki na planszy oraz rozszyfrować kim są inni gracze. Powodzenia agencie!
Agricola (wersja dla graczy): Talia Artifexto 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Artifex możesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń.
Agricola (wersja dla graczy): Talia Bubulcus to 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Bubulcusmożesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń.
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
Zbierz najlepsze jaja i wygraj! Wykorzystaj do tego specjalne karty akcji. Wymień swoja słabą kartę na mocną kartę innego gracza, przełóż jajko, obudź je lub uśpij. Uważaj! Zgniłe jaja maja punkty ujemne – pozbądź się ich jak najszybciej. Obserwuj ruchy przeciwników i zakończ grę z największa liczbą punktów!
Alarm w muzeum to łamigłówka logiczna wykorzystująca przezroczyste karty, które będziemy na siebie nakładać, tworząc wzory zabezpieczeń. W pudełku znajdziesz 64 zadania o rosnącym poziomie trudności, które będą nie lada wyzwaniem dla małych i dużych umysłów.
Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show! Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!
ALIAS to zabawna gra o wyrazach, w której podstawowa zasada brzmi “inaczej mówiąc”. Celem jest objaśnienie, zanim przesypie się piasek w klepsydrze, jak najwięcej haseł z kart, za pomocą synonimów, przeciwieństw i podpowiedzi. Za każde odgadnięte hasło pionek przesuwa się do przodu na planszy, a drużyna która szybciej dotrze do mety zwycięża! Brzmi prosto ale czas działa na twoją niekorzyść…
Każdy gracz zakłada na głowę opaskę z kartą. Zawodnik rozgrywający rundę wyjaśnia kolejno każdemu, czyj wizerunek przedstawiony jest na jego karcie. Zwycięży ten, kto zajdzie najdalej!
Wykorzystaj swoją wiedzę i poczucie humoru żeby naprowadzić drużynę na odpowiednie tory... skojarzeń. Alias: Kobiety vs Mężczyźni stawia przeciwko sobie dwie grupy graczy, którzy będą się ścigać w tłumaczenie słów ze zbioru wyrażeń typowo męskich