|
|
Złodzieje!
![]() Złodzieje to mała, prosta gra karciana dla od 3 do 6 graczy, w której gracze wcielają się w role złodziejaszków chcących umknąć obławie. Zagrywając karty będą starali się uzbierać jak najwięcej kosztowności, a dzięki specjalnym kartom będą mogli spłatać figle innym graczom.
|
Zgubione Znalezione
![]() Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze. Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot!
|
ZgrajMy się
![]() ZgrajMy się - kooperacyjna gra towarzyska, w której uczestnicy wcielą się w członków orkiestry i będą musieli tak zgrać swoje odpowiedzi, aby jednym głosem osiągnąć zwycięstwo! Sęk w tym, że gracze, nie mogą się ze sobą komunikować podczas dawania koncertu. Wybory będą mogli przedyskutować wyłącznie w trakcie przerw między rundami.
|
Zegar szachowy dla szkół i klubów DGT 1001 - Czarny
![]() Elektroniczny zegar szachowy DGT 1001 w kolorze czarnym jest wyposażony w duży i przejrzysty wyświetlacz, jest przy tym prosty w obsłudze i klasyczny w swoim wyglądzie. DGT 1001 dzięki niewielkim rozmiarom jest łatwy w transporcie oraz łatwo jest go przechowywać.
|
Zegar szachowy DGT 3000
![]() DGT 3000 to najbardziej zaawansowany elektroniczny zegar szachowy na świecie. Jest następcą elektronicznego zegara szachowego DGT XL. Ma wiele nowych funkcji, a wśród nich najważniejszą – łączy się ze wszystkimi elektronicznymi szachownicami DGT. Jest to w tym momencie najlepszy zegar elektroniczny na rynku, i obok zegara DGT 2010 jest on w pełni zgodny z przepisami i zasadami FIDE.
|
Zbuntowane księżniczki
![]() Wciel się w rolę księżniczki z bajki, która nie chce poślubić księcia! Aby wygrać, musisz unikać oświadczyn. Wciągająca gra polegająca na zagrywaniu kart oraz zbieraniu zestawów kart w taki sposób, żeby na koniec każdej rundy mieć, jak najmniej kart oświadczyn.
|
Zatoka kupców: Wyrocznia
![]() Wyrocznia to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice gier typu roll & write ze specjalnym pisakiem, suchościeralną planszą i wyjątkową tacą na kości. W każdej turze rzucasz do swojego naczynia do wróżenia garść run, a następnie sprawdzasz wyniki na swojej planszy, aby wykonać akcje i tym samym - przewidzieć przyszłość!
|
Zatoka kupców: Hodowca Smoków
![]() Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
|
Zapomniane Morza
![]() Zapomniane Morza to niesamowicie wciągająca w swój świat fabularna gra przygodowa, która w każdym z was obudzi morskiego wilka! Tytuł wyszedł prosto ze stajni Plaid Hat Games, twórców Martwej Zimy. Wypłyńcie na szerokie wody, rozgrywając 5 nieziemskich (bo przecież morskich) scenariuszy. Łajba, na której pływacie, nie jest może najlepszym statkiem, ale z pewnością widzieliście już gorsze. Odkrywajcie nowe lądy, zakopujcie skarby i wypełniajcie kolejne cele misji.
|
Zaplątana Sawanna
![]() W grze Zaplątana sawanna wcielisz się w naukowca, który postanowił badać zwyczaje zwierząt zamieszkujących sawannę. Jednak nie jest to gra naukowa. Co to, to nie. Jest to gra sprytu i strategii. W dodatku prosta i przyjemna. Taka jak lubisz, przynajmniej my mamy taką nadzieję. Nie daj się jednak zwieść. Wygrać wcale nie będzie łatwo. A gdy już wszyscy dobrze poznacie zasady, walka będzie jeszcze bardziej zacięta. To znaczy zaraz po pierwszej rundzie.
|