Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Czarne historie 4 znów dadzą wam szanse stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzić jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią się wspólnie rozwiązując za...
Klasyczna gra w kości zamieniona w karcianą, autorstwa Michaela Feldköttera. Znajdziemy w niej full, strit, trójki i inne znane układy. Należy stworzyd je wszystkie jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze powinni podejmować sprytne decyzje i kalkulować, czy lepiej ponieść dotkliwą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to mieć więcej kart, czy też zaufać swojemu szczęściu...
Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
Przybij "piątkę"! Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kultowych zag...
To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
Skonstruuj własnego robota, który wykonywałby za ciebie uciążliwe czynności i uzbieraj za niego jak najwięcej punktów. Licytuj najcenniejsze części robota, wykupuj najkorzystniejsze bonusy, zagrywaj karty wydarzeń i wygrywaj!
Rzucanie kart pod stół, wyrzucanie za siebie czy chowanie ich w rękawie w grach jest zwykle zabronione. Tym razem jest inaczej! Mól szachrajek to najbardziej niepożądana karta. Ten, kto wejdzie w jej posiadanie będzie się musiał nieźle natrudzić, żeb...
W tej grze pomidor czasami okazuje się papryką, sałatą, kalafiorem, a niekiedy... pozostaje pomidorem. Nie wolno wrzucać do sałatki dwa razy pod rząd tego samego składnika. Niewłaściwe słowo, chwila zawahania czy zająknięcie i trzeba będzie po wszyst...
"Ewolucja. Pochodzenie gatunków." to bestsellerowa gra karciana dla 2 do 4 graczy w wieku od 12 lat. Wprowadzi ona graczy w świat zwierząt i ewolucji.
Gracze tworzą zwierzęta, którym mogą dokładać różne cechy. Dzięki nim zwierzęta mogą uciekać drapieżnikom, odkładać tkankę tłuszczową, stać się padlinożercą czy zacząć ze sobą kooperować. Każde zwierzę może mieć tylko jedną kartę z daną cechą. Niektóre z nich zwiększają zapotrzebowanie zwierzęcia na pokarm, ale dzięki temu są warte więcej punktów.
Czarne Historie 8 to kontynuacja bestsellerowego zestawu 50 makabrycznych zagadek, który podbił serca miłośników opowieści kryminalnych na całym świecie. Dzięki Czarnym historiom 8 gracze będą mieli możliwość m.in. sprawdzić, jak wiele emocji są w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy...
Miłość może być piękna, nawet magiczna, ale ma też swoje ciemne strony. I właśnie o tym jest ta edycja Czarnych historii - o miłości ze wszystkimi jej aspektami. Nie brakuje tu tragicznych losów, a nawet śmiertelnych konsekwencji.
Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
"Czarne historie 10" po raz kolejny dadzą wam szansę stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzą jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy.
Czy jesteś bystry i spostrzegawczy jak najsłynniejszy detektyw Sherlock Holmes? Wciel się w jego rolę i rozwiąż wszystkie zagadki oraz sprawy kryminalne ukryte w tym pudełku!
Czeka na ciebie 50 trudnych spraw do rozwiązania. Każda z nich dzieje się w Londynie - ale tym razem we współczesnych czasach. Jak Sherlock i Watson zachowaliby się w erze cyfrowej? Z pewnością mądrze wykorzystaliby wszystkie możliwości, aby rozprawić się z oszustami i bandytami.
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom: pięćdziesiąt zagadkowych historii czeka na rozwiązanie!
Spotkacie tu głodne renifery i uciekających Świętych Mikołajów, a także zabawnych sąsiadów i przyjaciół z całego świata. Świąteczne przygotowania idą pełną parą - jednak ciągle coś idzie nie tak! Co się mogło stać? Poprzez umiejętne zadawanie pytań i kombinowanie może uda się wam rozgryźć ten twardy orzech i dowiedzieć się, co się wydarzyło.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!