Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
Podczas gry wysyłać będziesz członków swojej rodziny do sklepów w celu zdobycia deficytowych towarów. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ inni gracze również marzą o butach Relax czy magnetofonie szpulowym!
Głodostwory to zwariowana gra kooperacyjna dla 3-6-osobowej drużyny, doskonała na imprezy i spotkania w gronie znajomych, ale nie tylko. Podczas rozgrywek jest głośno, śmiesznie, chaotycznie i zawsze brakuje czasu - jak w prawdziwej knajpie w godzinach szczytu. Jedyną różnicą jest to, że klientami są głodne potwory, monstrualnie wymagające. Lubią zjeść tłusto i dużo...
Dodatek wprowadza nowe postacie z Galerii Łotrów - przeciwników Flasha znanych z serialu czy komiksów. Wciel się w Kapitana Chłoda, Władcę Luster, Trickstera lub innych zbirów. Wykorzystaj zdolności superprzestępców oraz nowoczesną technologię, by pokonać Flasha i jego sprzymierzeńców.
Zadawaj szybkie ciosy dzięki Ninjutsu i walcz z przerażającymi wersjami klasycznych Superłotrów z Gotham. Ostatecznym wyzwaniem będzie megazamek stworzony przez połączenie pięciu Superłotrów!
Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy wprowadza nowy tryb gry z „tajnymi rolami”. Jeden z graczy jest spiskowcem, który stara się udaremnić plany współgraczy. Komu zaufasz w tej grze wzajemnych podejrzliwości?
Potwory w Tokio: Nowy potwór - Anubis wprowadza do gry nowy element - kostkę Losu w kształcie piramidy! Można jej używać podczas gry, nawet jeśli gra się bez Ewolucji czy Anubisa.
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Baw się, ryzykuj i poznaj różne ciekawostki. Wtedy Kiedy to polska edycja światowego bestsellera Chronology.
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć, korzystając ze skrótów na planszy oraz kocich smakołyków. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie.
Żółwie to sympatyczne zwierzątka, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy na horyzoncie pojawi się świeża sałata, zaczynają energiczniej przebierać łapkami. Każdy żółw bez namysłu stanie do wyścigu i popędzi w kierunku grządki z sałatą. Jednak natury nie da się oszukać. Żółwie nie lubią biegać, ale są za to bardzo sprytne. Wykorzystają każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i przebyć w ten sposób choć część trasy!
Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się spychać przeciwników i zdobyć jak najwięcej pysznych grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje.
„Wyprawa do babci” to rodzinna gra planszowa, podczas której zwykły spacer zamienia się w niesamowitą przygodę! Już czas spakować plecaki i zacząć wycieczkę! Największa zabawa zaczyna się, gdy drogę zagrodzi wartki strumień lub gęsty las, a nad głowami rozszaleje się burza. W czasie „Wyprawy do babci” gracze muszą sami wymyślać, jak poradzić sobie z kolejnymi przeszkodami. Mogą wspólnie wybierać przydatne przedmioty, dyskutować jak ich użyć, razem cieszyć się zwycięstwem. Najdziwniejsze pomysły dzieci i rodziców mile widziane. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia graczy. W grze nie występuje rywalizacja między graczami, ponieważ wszyscy mają wspólny cel. Rodzice będą mieli frajdę z pomagania swoim podopiecznym, a dzieci będą ćwiczyć pamięć i logiczne myślenie.