Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Gdy Czarne historie trafiły na pechową liczbę trzynaście, nie mogło to oznaczać niczego dobrego... Mordercze, kruczoczarne zagadki, w których może wydarzyć się wszystko - oprócz szczęśliwego zakończenia. Nietypowe wypadki, makabryczne zgony, zapierające dech w piersiach opowieści zmrożą wam krew w żyłach.
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Jeżące włos na głowie procesy czarownic, paskudne narzędzia tortur, upiorni hrabiowie i katastrofalna higiena osobista - Czarne Historie tym razem zakotwiczyły w mrokach średniowiecza.
Klasyczna gra w kości zamieniona w karcianą, autorstwa Michaela Feldköttera. Znajdziemy w niej full, strit, trójki i inne znane układy. Należy stworzyd je wszystkie jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze powinni podejmować sprytne decyzje i kalkulować, czy lepiej ponieść dotkliwą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to mieć więcej kart, czy też zaufać swojemu szczęściu...
Życie na kampusie nie jest dla mięczaków... Zamiast stresować się egzaminami, pozwól, aby włosy stanęły ci dęba i spróbuj rozwiązać mroczne zagadki z serii "Czarne historie - Uniwersytet"!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
Przybij "piątkę"! Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kultowych zag...
To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
W opowieściach Czarne historie - Śmiertelne wakacje wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku! Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy... Urlop to ryzyko! Rozwiąż z...
Skonstruuj własnego robota, który wykonywałby za ciebie uciążliwe czynności i uzbieraj za niego jak najwięcej punktów. Licytuj najcenniejsze części robota, wykupuj najkorzystniejsze bonusy, zagrywaj karty wydarzeń i wygrywaj!
Miłość może być piękna, nawet magiczna, ale ma też swoje ciemne strony. I właśnie o tym jest ta edycja Czarnych historii - o miłości ze wszystkimi jej aspektami. Nie brakuje tu tragicznych losów, a nawet śmiertelnych konsekwencji.
Czarne Historie 8 to kontynuacja bestsellerowego zestawu 50 makabrycznych zagadek, który podbił serca miłośników opowieści kryminalnych na całym świecie. Dzięki Czarnym historiom 8 gracze będą mieli możliwość m.in. sprawdzić, jak wiele emocji są w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy...
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Rzucanie kart pod stół, wyrzucanie za siebie czy chowanie ich w rękawie w grach jest zwykle zabronione. Tym razem jest inaczej! Mól szachrajek to najbardziej niepożądana karta. Ten, kto wejdzie w jej posiadanie będzie się musiał nieźle natrudzić, żeb...
Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.