|
|
Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę
![]() Niezależnie czy Twoja przygoda dopiero się zaczyna, czy też należysz do ich najzagorzalszych fanów serii, Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz do zgotowania najbardziej odjechanej rozgrywki! Zestaw zawiera 121 starannie wyselekcjonowanych kart zapewniających najwyższej jakości doznania, 13 nowych trybów rozgrywki, które zaskoczą nawet najbardziej wyrafinowanych graczy, a także sławny i niezwykle pożądany kołnierz wstydu.
|
Eksplodujące Kotki: Zombie
![]() Eksplodujące Kotki: Zombie to samodzielna talia 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem.
|
El Gaucho - edycja polska
![]() W El Gaucho jako południowoamerykańscy hodowcy bydła wysyłacie swoich gauchów na Pampę albo do miejsc specjalnych, aby zdobyć jak najwięcej krów. El Gaucho jest eurogrą o średnim stopniu trudności. Interesująca kostkowa mechanika, intuicyjne zasady i różnorodność wyborów taktycznych sprawią, że świetnie będą się przy niej bawić zarówno doświadczeni gracze, jak i osoby chcące dopiero poznać bardziej zaawansowane gry planszowe.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Krainy Snów
![]() Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
![]() Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
![]() W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
![]() Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
![]() Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
![]() Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Eleven - edycja polska
![]() Eleven to strategiczna gra Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzona w świecie piłki nożnej. Staniesz przed zadaniem zarządzania i rozwijania własnego klubu piłkarskiego, by pod koniec sezonu zdominować ligę i pokonać swych przeciwników.
|
Encyklopedia
![]() Encyklopedia to strategiczna gra dla 1-4 odkrywców z mechaniką "dice placement". W trakcie gry gracze będą dobierać kości i układać je na planszy, wykonując różne akcje w zależności od ich wartości i koloru. Co ciekawe można korzystać zarówno ze swoich kości, jak i przeciwnika - co zapewnia interakcję między graczami.
|
Era galaktyki
![]() W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Escape Quest - Sam w Salem - Książka z łamigłówkami
Cena:
33,00 zł
![]() Zapraszamy na wycieczkę śladami czarownic! Na przygodę, w której historia miesza się z okultyzmem. Odwiedź miasto Salem, w którym miały miejsce słynne procesy z 1692 r. Poznaj jego tajemnice i rozwiąż napotkane po drodze zagadki. Uważaj jednak, by ciekawość nie zaprowadziła Cię na manowce…
|
Escape Quest - Tajemnica Marsa - Książka z łamigłówkami
![]() Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
|