|
|
Cthulhu: Death May Die - Zestaw dodatkowych kości
![]() Pakiet dodatkowych kości do gry Cthulhu: Death May Die to pełny, dodatkowy zestaw kości do gry. Zawiera trzy czarne kości podstawowe i pięć zielonych kości specjalnych. Dzięki niemu gracze nie muszą się tak często dzielić kostkami, co pozwala im kumulować szczęście w swoim własnym zestawie.
|
Gejsze - gra karciana
![]() Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
|
Buła, Pizza, Czapka, Prezent, Tort
![]() Buła, Pizza, Czapka, Prezent, Tort! Wykładaj karty w rytm tej niecodziennej wyliczanki, a gdy wypowiedziane słowo pasuje do obrazka, klepnij kartę ręką, nakrywając ją. Ten, kto będzie ostatni, zabiera wszystkie karty, a zwycięży gracz, który pozbył się wszystkich!
|
Na końcu języka
![]() Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali - powiedz to, co masz na końcu języka!
|
Słowo Daję – Wersja Familijna
![]() Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku. Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.
|
Chipsy
![]() Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?
|