Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa.
Kontynuacja bestsellerowego komiksu „Rycerze”! Ponownie wcielimy się jednego z trzech dzielnych braci i znów wyruszymy na pełne przygód wyprawy. Po wcieleniu w szeregi straży królewskiej pilnie trenujemy, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Jednak sielanka nie trwa długo. Król wzywa nas i prosi o wykonanie misji najwyższej wagi. Trzeba dostarczyć pilną wiadomość hrabiemu z sąsiedniego miasta. Droga jest jednak długa i pełna niebezpieczeństw. Jednak służba nie drużba - zbieraj ekwipunek, pakuj plecak i ruszaj w drogę, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty'ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler.
Czy zostaniesz największym złodziejem wszechczasów? Elliot wyszedł z więzienia i pracuje na stacji benzynowej należącej do jego ojczyma. Ty jako początkujący bandyta decydujesz się okraść to miejsce… i nie ma co owijać w bawełnę, nie wypadasz najlepiej. Na szczęście Elliot decyduje się nauczyć Cię podstaw tego zawodu, pod warunkiem, że udowodnisz swoją wartość. Wybieraj miejsca włamań, uważnie dobieraj ekwipunek i rozwijaj swe umiejętności, aby stać się największym gangsterem USA.
Niech cię nie zmyli senna atmosfera przykrytego śniegiem Białegoboru… W tym miasteczku dzieją się straszne rzeczy. A Ty, Eoras, uczeń maga już za chwilę staniesz się także wilkołakiem. I lepiej szybko się nauczyć myśleć i walczyć jak on, bo nie masz ani chwili do stracenia: twój mistrz Tedocred zniknął i pewne jest, że nie wybrał się na spokojny spacer po lesie. Mówią ci o tym liczne znaki: tajemne emblematy na ciałach ofiar, mrożące krew w żyłach opowieści o ludziach przepadających bez śladu i intuicja.
Kto za to wszystko odpowiada? Wampiry, a może wataha wilkołaków? Wilczy zmysł słusznie ci podpowiada, że sprawa nie jest taka prosta. Korzystaj ze swej wiedzy, Uczniu maga, nadstawiaj uszu, Wilku. Czy ci się powiedzie? To zależy już tylko od Ciebie.
Wciel się w role burmistrza miasteczka - kupuj ziemię, wznoś budynki, zatrudniaj pracowników, zarządzaj finansami i spraw, aby miasto prosperowało jak najlepiej. Uważaj jednak na wyjętych spod prawa złoczyńców, Indian i dzikie zwierzęta. Zarządzaj mądrze i sprawiedliwie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Miasto zostało zaatakowane przez krwiożercze zombie! Tylko ucieczka gwarantuje przeżycie.
Niech jednak nikogo nie zmyli tytuł książki - choć krew leje się tutaj strumieniami, brutalność jest karykaturalna, a Zombie to przygoda przeznaczona dla wszystkich graczy.
W tym komiksie do wyboru mamy dwie postacie, mające jeden cel i dwie odmienne ścieżki przygody. Judy stara się wydostać z miasta, by znaleźć pomoc wśród żołnierzy, natomiast Ben, który został już ugryziony i zainfekowany - ucieka przed wojskiem.
Podczas gry dojdzie do wielu ciekawych konfrontacji, a mechanika zaoferuje możliwość stworzenia własnej drużyny. Czeka na Was przygoda pełna akcji, dużo świetnego humoru oraz zombie… masy zombie.
Kosmopolis to sprytna gra karciana, która już w pierwszych partiach odsłoni przed graczami pełnie swoich możliwości. Nieskomplikowane zasady pozwolą cieszy się interesującą rozgrywką nawet mniej zaawansowanym fanom gier. Po kilku rozgrywkach gra „rozwija skrzydła” i ukazuje, że małe karcianki również mogą kryć w sobie wielką głębię.
Wejdź do świata pełnego najdziwniejszych potworów. O połowie z nich już śniłeś, druga połowa z niecierpliwością czeka, by bez zaproszenia wtargnąć do twoich snów. W pudełku znajdziesz kafle nocnych widziadeł, z których przyzywane są potwory. Użyte we właściwy sposób stworzą najbardziej nierzeczywiste monstra o niewyobrażalnej sile. Przyzwij pięć potworów, staw im czoła i przejmij nad nimi kontrolę. Stwórz takie monstra, które sprawią, że przeciwnikom zabraknie tchu… z przerażenia. Tylko w ten sposób będziesz mógł opanować własne lęki i przejąć kontrolę nad Koszmarium.
W tej grze zdobędziesz królestwo w 30 minut! Musisz tylko umiejętnie podbijać kolejne prowincje i bezlitośnie eliminować konkurentów do tronu. W trakcie walki staraj się jak najlepiej przewidzieć zamiary przeciwnika. Poznasz też potęgę złota, którym zapłacisz za nowe jednostki i kolejne podboje.
Dawno, dawno temu, w odległej krainie leżała dolina zamieszkała przez nację, która rozpaczliwie potrzebowała swojego króla. Czy to właśnie Ty jesteś tym, który będzie nimi rządzić? Czy Twoja strategia jest na tyle dobra, aby zwyciężyć nad innymi pretendentami do tronu?
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie.
Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki - prawdziwi leśni architekci? Gra Kto tu mieszka pokazuje dzieciom zwierzęta i domy, w których mieszkają. W trakcie zabawy najmłodsi gracze ćwiczą słownictwo i spostrzegawczość.
Kwiaciarenka to prześliczna gra o relaksującej mechanice, w której zadaniem graczy będzie zaaranżować ustawienie bukietów na sklepowej witrynie. Gra jest szybka w rozgrywce oraz posiada proste do wytłumaczenie zasady. Ciekawa paleta decyzji pozwala sporo główkować, ale wybory nie powodują paraliżu decyzyjnego.
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę!