Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa.
Lords of War: Władcy Wojny to błyskawiczna gra karciana, w której dwie armie rodem ze świata fantasy ścierają się na polu bitwy. Zasady gry są niezwykle proste, a rozgrywka przepełniona jest emocjonującymi taktycznymi manewrami. Bądźcie pewni, że po rozegraniu jednego starcia nie będziecie mogli doczekać się następnego!
Poluj na punkty w dżungli! Rozpoczynasz każdą swoją ekspedycję od jak najniższych wyników na kościach, a następnie poszukujesz coraz wyższych, aby powędrować dalej w nieznane. W każdej turze decydujesz, czy kontynuować ekspedycję, czy rozpocząć nową. Szczęście sprzyja odważnym! Podejmuj ryzyko i przecieraj nowe ścieżki, ale uważaj, aby nie utknąć - inni gracze również mogą skorzystać z twoich rzutów!
Maltese Gear prawdopodobnie jest najbardziej zwariowaną i zarazem inspirującą łamigłówką z całego asortymentu niderlandzkiego producenta. Nie jest też łamigłówką łatwą, wymaga odpowiedniej koncentracji i cierpliwości. Hipnotyzujące ruchy wokół pustego wnętrza, umożliwiają jej rozwiązanie.
Machina Arcana to kooperacyjna gra planszowa w klimacie horroru, osadzona w steampunkowym uniwersum i przeznaczona dla 1-4 graczy. W jej trakcie uczestnicy wcielają się w odkrywców penetrujących tajemnicze podziemia i stawiających czoła istotom inspirowanym Mitologią Cthulhu autorstwa H.P. Lovecrafta. Rozgrywka opiera się na idei dungeon crawlera, a fabuła jest scenariuszowa - każda osobna przygoda obejmuje szereg pięknie zilustrowanych kart, które prowadzą graczy naprzód, a także charakteryzuje się unikatowymi zestawami kart Grozy i odkrywców.
Kiedy obietnica nieznanego wzywa, nawet sama ciemność może rzucić dziwne, nowe światło na straszliwe ambicje, czające się w ludzkich sercach. Przejrzyj złowieszcze machinacje strażników, jednocześnie opierając się uzależniającej, transformującej mocy, która żeruje na resztkach twego kruchego człowieczeństwa. Albo poddaj się jej mantrze i pogódź z losem w szokującym finale sagi Machina Arcana.
Zanurz się w bezkresie niekończących się wymiarów przeskakując do mrocznego serca Machina Arcana i poznaj jej początki, a także tragiczne losyy żywych istot pozostających w cieniu jej złej woli.
W Małych epickich wikingach poprowadzisz klan wikingów przez 3 epoki w nadziei na podbicie skutych lodem Wysp Runicznych! Zagrywaj karty wikingów, reprezentujące przywódców Twojego klanu, wybierając najlepszych budowniczych, zbieraczy, odkrywców i wojowników. Najeżdżaj i podbijaj wyspy z osadnikami, buduj łodzie i świątynie, aby uzyskać wpływy i tocz bitwy o łaskę bogów!
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty.
Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
Małe epickie podziemia to kooperacyjny dungeon crawler dla 1-4 graczy gotowych przemierzyć podziemia fantastycznego świata Aughmoore.
W Małych epickich podziemiach gracze wcielają się w grupę bohaterskich śmiałków, odkrywających straszliwe podziemia w poszukiwaniu ich Bossa. Za każdym rogiem, w każdym kolejnym pomieszczeniu na bohaterów czyhają gobliny, potworni sługusi i groźne pułapki.
W rozszerzeniu Małe epickie podziemia: Opowieści, bohaterowie gromadzą się w cieple obozowego ogniska, świadomi niebezpieczeństw w otaczającej ich kniei. Przybyli na Wybrzeże Goblinów z krain całego Aughmoor i każde z nich ma coś do opowiedzenia nowym towarzyszom.
Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!
Mamy rok 1977, a obiecywana przez filmy i powieści science-fiction wizja świata stała się rzeczywistością. Więcej informacji i formularze zgłoszeniowe można znaleźć w środku. Pozyskaj najatrakcyjniejsze działki i najciekawsze projekty. Starannie zaprojektuj swoje miasto, aby sponsorująca cię firma stanęła na czele wielkiego projektu budowy miast Luny!
Mityczny Wiatr jest kooperacyjną grą dla 1-4 graczy, w której każdy pokieruje unikatową postacią. W trakcie gry będziecie współpracować, aby założyć osadę w magicznej Dolinie Mitycznego Wiatru. Wspólnie realizujcie różne cele poprzez rozbudowę miasteczka, podróże po okolicy i rozwijanie własnych postaci, a wszystko to w ramach wciągającej opowieści.
Rozszerzenie Nowe perspektywy wprowadza do gry Mityczny Wiatr nową postać, a tym samym możliwość gry na 5 graczy. Karczmarka skupia się na sprowadzaniu do swojego przybytku jak największej liczby gości, codziennie zachęcając wyśmienitymi posiłkami, dobrymi napitkami i wspaniałą rozrywką.
Rozszerzenie Powiew magii wprowadza do gry Mityczny Wiatr nowe sposoby na wykorzystanie talii pogody. Możecie je znaleźć na zawartych w tym rozszerzeniu nowych kartach budynków, wydarzeń oraz przygód. Karty wydarzeń i przygód z tego rozszerzenia zawierają nowe, zamknięte wątki fabularne i można je bez problemu łączyć z dotychczasowymi taliami. Dodatkowo pojawia się też pięć nowych budynków, z których część wprowadza nowy rodzaj efektów niewystępujących w grze podstawowej.