Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zestaw zawiera ulotkę oraz 12 nowych kart Akcji i Czempionów, przeznaczonych do gry deckbuildingowej Hero Realms: 2x Konfiskata, 1x Demoniczny Obłok, 1x Wściekłość Watahy, 2x Bijatyka, 1x Andor Waleczny, 2x Spętany Diablik, 1x Lenka Łowczyni, 2x Przewodnik.
Zestaw zawiera instrukcję oraz 12 nowych kart Artefaktów i Zadań, przeznaczonych do gry deckbuildingowej Hero Realms: Kości Arteka, Kielich Pośpiechu, Pierścień Kemla, Księżycowe Ostrze, Pióro Skryby, Czarosplatacz, Obrona, Wyssanie, Umocnienie, Inspiracja, Grabież, Rytuał.
Zestaw zawiera ulotkę oraz 12 nowych kart Akcji i Czempionów, przeznaczonych do gry deckbuildingowej Hero Realms: 1x Odbiór Zapłaty, 2x Śmiała Ucieczka, 1x Zuchwała Szarża, 2x Owładnięcie, 2x Kanciarz, 1x Olara Pogromczyni, 1x Pellas Poszukiwacz, 2x Zasłużony Giermek.
Dodatek do gry Ruiny Thandaru zmienia Hero Realms w pełną zaskakujących przygód kooperacyjną grę karcianą. Wyrusz na wyprawę w gronie potężnych bohaterów. Zmierz się z piętrzącymi się przeciwnościami i zdobądź punkty doświadczenia, które będziesz mógł wydać pomiędzy scenariuszami na nowe umiejętności. Odnajduj cenne skarby, w tym potężne magiczne przedmioty, które dołączysz do talii startowych poszczególnych bohaterów.
Niniejszy dodatek jest drugą częścią kampanii Ruin Thandaru, która zamienia grę podstawową Hero Realms w pełną przygód kooperacyjną grę karcianą!
Ten dodatek do gry Hero Realms zawiera trzy kolejne unikatowe misje (tzw. Potyczki) dla od 1 do 5 graczy. Znajdziecie w nim 88 nowych kart, 12 dużych kart Hersztów, 2 duże karty Wyzwań, instrukcję oraz księgę przygody.
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.
W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach.
Prezentowany dodatek dzięki dwóm nowym dwustronnym kafelkom dzielnic wprowadzi do gry Massachusetts – jeden z dawnych regionów Arkham, w tym wspomnianą już dzielnice French Hill, jak również budzące grozę Podziemia. Do waszego zespołu dołączy również czterech zupełnie nowych badaczy, takich jak m. in. niezłomny żołnierz Mark Harrigan, czy pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
Dwóch kahunów walczy o kontrolę nad archipelagiem składającym się z dwunastu małych wysp. Jednak nim będą mogli cieszyć się urokiem południowych mórz, muszą ustalić, który jest potężniejszy!
Królestwo Kingsburg jest zagrożone! U bram czekają armie potwornych najeźdźców, dążące do podboju i zniszczenia wszystkiego. Powierzono Ci rolę gubernatora granicznej prowincji - musisz poradzić sobie zarówno z jej obroną jak i zarządzaniem.