Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Cyrk zawitał do miasta! Nie jest to jednak zwykły cyrk, tylko najmniejszy cyrk świata: Pchli Cyrk! Pchli Cyrk to niepozorna gra, która wymaga odrobiny strategii i wiary w swoje szczęście. Ogromna zabawa w niewielkim pudełku. Bardzo proste zasady i dynamika rozgrywki sprawią, że gra sprawdzi się w każdym gronie.
Abstrakcyjna gra kafelkowo-wyścigowa. W grze Pod Prąd każdy z graczy kontroluje grupę łososi, które wędrują w górę rzeki, aby złożyć jajeczka u jej źródła. W czasie swojej podróży łososie będą musiały poradzić sobie z naturalnymi przeszkodami, głodnymi niedźwiedziami i drapieżnymi ptakami. Gracz, który najlepiej poprowadzi swoją grupę łososi do źródła rzeki - wygrywa.
Prosta, ale emocjonująca gra karciana, której celem jest zdobycie jak największej liczby kart każdego typu. Co rundę jeden z graczy dzieli nowy zestaw kart na trzy strefy, a następnie każdy w sekrecie wybiera jedną z nich. Lepiej wybrać większą grupę kart, czy może tę najmniej atrakcyjną, która nie przyciąga uwagi? A może zaryzykować i obstawić jokera? Wygrywa ten z graczy, który wykaże się największym sprytem i umiejętnością blefowania.
Ptaki to kompaktowa, kolorowa pozycja dla 1 gracza, która będzie doskonałym prezentem dla fanów łamigłówek i logicznych wyzwań. Dzięki zróżnicowanemu poziomowi trudności nie będą nudzić się tu ani siedmiolatki, ani dorośli gracze.
Rok w lesie. Wiewiórka i gawron to kooperacyjna gra logiczna, w której kierujecie poczynaniami wiewiórki. Waszym celem jest zapełnienie wszystkich spiżarń przed nastaniem zimy. Musicie jednak uważać na gawrona, który cały czas będzie krążyć w pobliżu waszych skrytek. Doskonała gra dla całej rodziny!
Rok w lesie. Znajdź zwierzaka to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy.
Rudy to pamięciowa gra karciana, w której gracze starają się zapamiętać liczbę występujących zwierząt oraz ich gatunki. Co turę odkrywana jest karta, która przykrywa poprzednią. Na kartach występują zwierzęta różnych gatunków. W każdej turze gracze w tajemnicy przed innymi zapisują na swoich arkuszach szacunek, czyli zsumowaną liczbę zwierząt tych samych gatunków co na obecnej karcie, które widzieli do tej pory. Na koniec gry każdy szacunek daje dokładnie tyle punktów, ile wynosi, o ile będzie równy lub mniejszy niż rzeczywista liczba zwierząt, które pojawiły się na kartach.
Pełna emocji, szybka i dynamiczna gra karciana, w której zadaniem graczy jest zagrywanie kart i zbieranie żetonów zwierząt. Obserwuj otoczenie i wybieraj te żetony, które przyniosą najwięcej punktów. Uważaj – ich wartość zmienia się cały czas, a koniec rundy może nadejść w najmniej spodziewanym momencie!
Zwierzęta na farmie zwariowały! Nie przestają szczekać, gdakać i miauczeć.
W trakcie rozgrywki, gdy tylko na stole pojawią się podobne karty, stoczysz pojedynek na odgłosy z innymi graczami. Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Może to mieć opłakane skutki…
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali!
Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.
Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży lub bardzo ją utrudnić!
Podczas gry współpracuj z dwoma bezpośrednimi sąsiadami. W każdej turze umieszczaj kartę między sobą a graczem po lewej lub po prawej, tworząc wspólne „strefy”. Strategia i sojusze będą niezwykle ważne, ponieważ będą miały wpływ na wygraną. Twój końcowy wynik będzie obliczany poprzez pomnożenie punktów uzyskanych w obszarze po swojej lewej stronie przez punkty w obszarze po prawej.
W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
Gra karciana, w której gracze wcielają się w żądnych sławy wieśniaków, planujących ubić czyhające na osadników potwory. Nie każdy wieśniak jest w stanie pokonać stwora, dlatego nierzadko będzie trzeba korzystać z podstępu. Aby zdobyć wymarzone siedem punktów sławy, można podążać różnymi drogami – zbroić się na potęgę i rzucać wyzwanie mocarnym przeciwnikom, kupować punkty, wystawiać zlecenia lub zagrywać karty pułapki.
Nowy dodatek do Stworów z Obory to przede wszystkim rozszerzenie talii gościńca o 30 nowych stworów i 10 wydarzeń mocno nawiązującej do słowiańskiej kultury i demonologii. Oprócz tego znajdziesz w nim 6 nowych kart targowiska oraz 6 nowych postaci. Jako dodatek udostępniamy 1 pustą kartę potwora i 1 pustą kartę bohatera. Wtrąć do gry swoje 3 miedziaki!
Wielkie Nordobicie to 54 karty pełne nawiązań do Nordyckiej Mitologii. Fani gier wideo dostrzegą tu także kilka zabawnych easter eggów np. Wrzaski Mocy, czy strzał w kolano. Całość utrzymana jest ponownie w charakterystycznej kresce Tomasza Bolika.