Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
Mecz stulecia to gra karciana dla dwóch osób, która odzwierciedla historyczny pojedynek szachowy z 1972 roku między Bobbym Fischerem a Borysem Spasskim. To wydarzenie, nazwane przez media meczem stulecia, stało się legendą zimnej wojny.
W MikroMakro: Miejski poker można grać niezależnie od pierwszej części, ale niektóre spośród zebranych tu szesnastu śledztw nawiązują do wcześniejszych historii. Gracze ponownie odwiedzą czarno-białe miasteczko pełne niewyjaśnionych zbrodni. Nowe sprawy są trudniejsze, bardziej wyrafinowane i momentami jeszcze bardziej kryminalne. Każda sprawa oznaczona jest specjalnym symbolem, pozwalającym ocenić rodzicom, czy treść jest odpowiednia do grania z ich dziećmi.
Witajcie w cichym, acz opanowanym przez kryminalistów miasteczku. Mroczne sekrety, podstępne kradzieże i zabójstwa są tu na porządku dziennym.
Wszystko albo nic to trzecia odsłona bestsellerowej serii MikroMakro. W pudełku jest 16 nowych spraw, w które można grać niezależnie od poprzednich części.
Burmistrz Londonu zlecił Ci przekształcenie sieci metra. Twoim celem jest zoptymalizowanie tras i przystanków, aby jak najlepiej obsługiwać pasażerów oraz dotrzeć do najważniejszych atrakcji miasta, wykorzystując przy tym tunele pod Tamizą.
Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom.
Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom.
Rozszerzenie Bliskie spotkania wprowadza nowe elementy do podstawowej gry, skupiając się na codziennych wyzwaniach życia w osadzie znanej z Pagan: Tajemnica Roanoke.
Obecność Łowcy rzuca cień na Roanoke, powodując coraz większy strach wśród mieszkańców, którzy często kończą w kajdanach. Drobne uprzejmości tutaj, dyskretne wskazówki tam - społeczność zaczyna patrzeć na Wiedźmę coraz łaskawiej, a wysiłki Łowcy często obracają się przeciwko niemu.
Dodatek Dawne próby rozszerza oryginalną rozgrywkę, skupiając się na elementach śledztwa, które są znane z podstawowej wersji. Łowca poszukuje nowych metod dochodzenia, podczas gdy Wiedźma opracowuje kilka sztuczek, które pomogą jej uniknąć wykrycia i przyspieszyć magiczny rytuał.
Dodatek Podstępy oferuje nowe sposoby manipulacji i strategii, które umożliwiają graczom zdobycie przewagi nad przeciwnikiem. Dają one możliwość sprawienia, że każde posunięcie przeciwnika będzie obarczone ryzykiem, a także dodają nowe wyzwania i elementy do samej gry, co sprawia, że rozgrywka staje się bardziej zaskakująca i intrygująca.
Dodatek Przodkowie do gry Pagan wprowadza nowe postaci z unikalnymi umiejętnościami, co wzbogaca doświadczenie podczas rozgrywki. Dodatkowe scenariusze zapewniają jeszcze więcej różnorodności i głębi w grze.
W grze Paleo prowadzicie swoich łowców, zbieraczy, wojowników i innych członków plemienia przez niezbadane tereny w poszukiwaniu zasobów i tajemnic. Aby pozostawić po sobie trwały ślad dla kolejnych pokoleń, będziecie potrzebowali nowych narzędzi, wzajemnego wsparcia w pokonywaniu zagrożeń i odrobiny szczęścia. Czeka nas Was ponad 200 kart i 10 modułów, które zapewnią nowe przygody w każdej rozgrywce!
Biały wieloryb to minidodatek do gry Paleo. Poziom trudności tego modułu wyraźnie wzrasta wraz ze zwiększeniem liczby graczy biorących udział w rozgrywce.
W odległym zakątku lasu jakieś stworzenie złożyło przedziwne, duże jaja. Waszą misją jest znaleźć je wszystkie, zanim wylęgną się z nich przerażające ptaszyska!
Dodatek Paleo: Przerażające ptaki zawiera 19 kart.
Dzisiaj jest wielki dzień: czworo młodych członków plemienia musi podejść do próby i przejść rytuał inicjacji! 4 karty postaci są rozdzielane pomiędzy graczy, a pozostałe dodawane są do talii. W trakcje rozrywki gracze pomagają sobie nawzajem w przejściu rytuału.
Szerszenie to minidodatek do gry Paleo. Wraz z łatwymi modułami szerszenie nie stanowią wielkiego zagrożenia, jednak w połączeniu z trudnymi mogą okazać się zabójcze.
Paranormalni detektywi to gra imprezowa z elementami dedukcji. Jeden z graczy odgrywa rolę ducha niedawno zmarłej osoby, podczas gdy pozostali gracze wcielają się w paranormalnych detektywów, którzy starają się odkryć, w jaki sposób ofiara zmarła. Używając swych zdolności medium, detektywi będą komunikować się z duchem, zadając pytania dotyczące szczegółów zbrodni. Duch odpowiada na różne dostępne dla zjawy sposoby, między innymi układając sznury wisielca, zagrywając karty tarota, układając na tabliczce słowne zagadki czy też kierując ręką rysującego detektywa!
W Piramido, wielopoziomowej grze kafelkowej, gracze starają się zbudować jak najbardziej imponującą piramidę. Piramida będzie się składać z 20 płytek domina rozmieszczonych na 4 poziomach. Podczas gry każdy z architektów będzie musiał zbudować swoją piramidę płytka po płytce, umieszczając na kolorowych blokach znaczniki klejnotów. Podczas swojej tury architekt musi wybrać płytkę z kamieniołomu, dołożyć ją do swojej piramidy i, jeśli to możliwe, oznaczyć ją za pomocą znacznika klejnotu.
W grze Plemiona wiatru wcielisz się w przewodnika, który, korzystając z magii żywiołów, walczy ze skażeniem. Zagrywane karty z ręki pozwolą Ci wykonywać różne akcje, ale ich efekt, będzie zależeć od rewersów kart sąsiadujących z Tobą przeciwników. Odkażaj tereny, sadź lasy i wysyłaj swoich jeźdźców wiatru do budowy nowych wiosek, wykorzystując zdobyte zasoby.