Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kieszonkowy detektyw to kooperacyjna gra detektywistyczna, w której gracze zbierają poszlaki, przesłuchuja świadków, zatrzymują podejrzanych i łączą posiadane informacje, aby rozwiązać sprawy kryminalne.
Kingdom Rush: Rift in Time to planszowa adaptacja znanej gry na urządzenia mobilne. Gra jest oparta o scenariusze, zawiera niesymetryczne zdolności bohaterów i tryb zapewniający nieskończoną regrywalność.
Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii. Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci.
Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Zostańcie adeptami magii i przenieście się do baśniowych krain Królestwa Lata i Imperium Zimy. Wraz z waszym wiernym towarzyszem księżycowym kotem Nillsem wyruszcie na wyprawę w poszukiwaniu magicznych kamieni.
Jesteś prywatnym detektywem w mrocznym świecie Noir. To wszystko zmienia - nie masz już do dyspozycji policyjnych specjalistów, możesz za to stosować inne metody działania. Włamanie, wymuszenie czy łapówka mogą być równie skuteczne, ale bądź ostrożny - wszystko może się wydarzyć.
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
Królestwa Wikingów są grą strategiczną, w której wybierasz terytoria i planujesz akcje, aby zdobyć najlepszy łup, a następnie przeprowadzasz ostateczny najazd na bezbronnych wieśniaków. Porywaj zakładników, zdobywaj sojuszników, unikaj buntu i wygraj, stwarzając trzy identyczne osady lub przyłączając najcenniejsze tereny!
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
Mariposas - absolutnie przepiękna rodzinna gra planszowa opowiada właśnie o tym. W trakcie rozgrywki naszym zadaniem będzie odbycie inspirowanej prawdziwą migracją motyli podróży przez trzy pory roku.
Mecz stulecia to gra karciana dla dwóch osób, która odzwierciedla historyczny pojedynek szachowy z 1972 roku między Bobbym Fischerem a Borysem Spasskim. To wydarzenie, nazwane przez media meczem stulecia, stało się legendą zimnej wojny.
W MikroMakro: Miejski poker można grać niezależnie od pierwszej części, ale niektóre spośród zebranych tu szesnastu śledztw nawiązują do wcześniejszych historii. Gracze ponownie odwiedzą czarno-białe miasteczko pełne niewyjaśnionych zbrodni. Nowe sprawy są trudniejsze, bardziej wyrafinowane i momentami jeszcze bardziej kryminalne. Każda sprawa oznaczona jest specjalnym symbolem, pozwalającym ocenić rodzicom, czy treść jest odpowiednia do grania z ich dziećmi.
Witajcie w cichym, acz opanowanym przez kryminalistów miasteczku. Mroczne sekrety, podstępne kradzieże i zabójstwa są tu na porządku dziennym.
Wszystko albo nic to trzecia odsłona bestsellerowej serii MikroMakro. W pudełku jest 16 nowych spraw, w które można grać niezależnie od poprzednich części.
Burmistrz Londonu zlecił Ci przekształcenie sieci metra. Twoim celem jest zoptymalizowanie tras i przystanków, aby jak najlepiej obsługiwać pasażerów oraz dotrzeć do najważniejszych atrakcji miasta, wykorzystując przy tym tunele pod Tamizą.
Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom.
Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom.
Od zmierzchu do świtu to gra,w której wcielicie się w wampirów, polujących na ludzi. Podczas rozgrywki będziecie zdobywać punkty zwycięstwa poprzez wypełnianie tajnych misji. Swoje akcje będziecie wykonywać zagrywając karty. Musicie jednak pamiętać, aby wrócić do zamku przed wschodem słońca. Im więcej upolujecie, tym wolniejsi się stajecie, co utrudni Wam powrót przed świtem.