Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gobbit Angry Birds to zwariowana i emocjonująca gra imprezowa dla 2-8 graczy, w której albo będziesz przyjmował rolę wściekłego ptaka walczącego ze świniami, albo odwrotnie – jako świnia będziesz atakował ptaki. Tylko uważaj – nigdy nie możesz zaatakować sam, w końcu w stadzie siła.
Hunger to pełna interakcji gra planszowa, zilustrowana wspaniałymi grafikami Roberta Adlera. To idealna pozycja dla rodziny lub grupy znajomych. Wraz z innymi uczestnikami Show, niestety nie będącymi twoimi najlepszymi przyjaciółmi, znalazłeś się na bezludnej wyspie. Wygrasz, jeśli zbudujesz tratwę i odpłyniesz z tego przeklętego miejsca - zanim skończy się jedzenie! Musisz zatem zadbać nie tylko o części na tratwę, ale również o pożywienie, bo szybko będziesz głodny! Znajdziesz je na wyspie oraz... w zasobach innych graczy. Czy ośmielisz się ich okraść pod okiem kamer telewizyjnych?
Kieszonkowy detektyw to kooperacyjna gra detektywistyczna, w której gracze zbierają poszlaki, przesłuchuja świadków, zatrzymują podejrzanych i łączą posiadane informacje, aby rozwiązać sprawy kryminalne.
Kingdom Rush: Rift in Time to planszowa adaptacja znanej gry na urządzenia mobilne. Gra jest oparta o scenariusze, zawiera niesymetryczne zdolności bohaterów i tryb zapewniający nieskończoną regrywalność.
Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii. Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci.
Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Zostańcie adeptami magii i przenieście się do baśniowych krain Królestwa Lata i Imperium Zimy. Wraz z waszym wiernym towarzyszem księżycowym kotem Nillsem wyruszcie na wyprawę w poszukiwaniu magicznych kamieni.
Jesteś prywatnym detektywem w mrocznym świecie Noir. To wszystko zmienia - nie masz już do dyspozycji policyjnych specjalistów, możesz za to stosować inne metody działania. Włamanie, wymuszenie czy łapówka mogą być równie skuteczne, ale bądź ostrożny - wszystko może się wydarzyć.
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
Lincoln to dwuosobowa gra wojenna oparta na systemie karcianym. Sceną gry jest jeden z najsłynniejszych konfliktów zbrojnych w historii Stanów Zjednoczonych Ameryki - Wojna Secesyjna (1861-1865). Na czas rozgrywki gracze wcielą się rolę przywódców, jeden Unii z północy, a drugi Konfederacji z południa.
Mecz stulecia to gra karciana dla dwóch osób, która odzwierciedla historyczny pojedynek szachowy z 1972 roku między Bobbym Fischerem a Borysem Spasskim. To wydarzenie, nazwane przez media meczem stulecia, stało się legendą zimnej wojny.
W MikroMakro: Miejski poker można grać niezależnie od pierwszej części, ale niektóre spośród zebranych tu szesnastu śledztw nawiązują do wcześniejszych historii. Gracze ponownie odwiedzą czarno-białe miasteczko pełne niewyjaśnionych zbrodni. Nowe sprawy są trudniejsze, bardziej wyrafinowane i momentami jeszcze bardziej kryminalne. Każda sprawa oznaczona jest specjalnym symbolem, pozwalającym ocenić rodzicom, czy treść jest odpowiednia do grania z ich dziećmi.