Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zabawa plenerowa polegająca na wybijaniu, w odpowiedniej kolejności, kręgli poza okręg. Okręg wytyczony jest specjalnym sznurkiem, a rzuty wykonywać można z dowolnej strony!
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.
W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach.
Prezentowany dodatek dzięki dwóm nowym dwustronnym kafelkom dzielnic wprowadzi do gry Massachusetts – jeden z dawnych regionów Arkham, w tym wspomnianą już dzielnice French Hill, jak również budzące grozę Podziemia. Do waszego zespołu dołączy również czterech zupełnie nowych badaczy, takich jak m. in. niezłomny żołnierz Mark Harrigan, czy pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
To kolejna innowacyjna gra z serii iKNOW. Podczas gdy jeden z graczy udziela odpowiedzi, pozostali obstawiają jej trafność. Możliwy jest jednak zwrot akcji – jeżeli uważasz, że wiesz lepiej, możesz spróbować zdobyć dla siebie trochę dodatkowych punktów!
iKnow Junior to gra dla młodszych graczy rozwijająca kreatywność, stymulująca twórcze myślenie i poszerzająca wiedzę. Dzieci odpowiadają na pytania i wykonują różne zadania: od prostych rysunków, po czytanie i wiele, wiele innych. W tej unikalnej i wszechstronnej grze dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym gracze mogą prosić o wskazówki i rozwiązywać zadania wspólnie z przyjaciółmi!
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
W grze chodzi o to, aby objaśnić obrazek i odpowiadające mu słowo, nie wypowiadając go przy tym. W tym celu używa się synonimów i przeciwieństw. Można również zgadywać za pomocą podpowiedzi, wydawać różnego rodzaju dźwięki lub robić cokolwiek, co podpowie nam wyobraźnia.
Dzięki obrazkom w grze mogą uczestniczyć dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać. Każda drużyna stara się odgadnąć jak najwięcej słów w czasie, który odmierza klepsydra. Gra jest szybka, wciągająca i zabawna!
Dwóch kahunów walczy o kontrolę nad archipelagiem składającym się z dwunastu małych wysp. Jednak nim będą mogli cieszyć się urokiem południowych mórz, muszą ustalić, który jest potężniejszy!
Jeszcze nigdy rysowanie nie było tak… dziwne. Rzuć kostką, a następnie narysuj hasło trzymając mazak w wylosowany sposób. Inni będą próbowali odgadnąć, co usiłujesz przedstawić. Gracz, któremu się to uda - zwycięży!
Królestwo Kingsburg jest zagrożone! U bram czekają armie potwornych najeźdźców, dążące do podboju i zniszczenia wszystkiego. Powierzono Ci rolę gubernatora granicznej prowincji - musisz poradzić sobie zarówno z jej obroną jak i zarządzaniem.
Jak wygrać z pechem? Wzór kostek pokazuje miski z karmą, kule włóczki, ślady łapek, a także kocie uszka na klimatycznej kociej szczionce cyfr… do tego zaś rozbawione koty na najwyższej ściance każdej kostki, w tym Modern K4! Lśniący niebieski kolor materiału kojarzy się z wieczorową porą, podczas gdy matowe złoto przypomina iskry z ogniska. One pozwolą Ci oszukać przeznaczenie!
Wraz z towarzyszami docieracie do nieznanej i tajemniczej piramidy egipskiej… Po sprawdzeniu kilku komór odkrywacie ogromną kryptę. Spoczywają w niej Starożytne Relikwie należące do Tutanhaumona, Przeklętego Faraona! Czyżby legendy, które słyszeliście, mówiły prawdę? Nie macie czasu do stracenia. W chwili, gdy kładziecie łapki na sarkofagu faraona, uruchamia się tajemniczy mechanizm, ziemia zaczyna się trząść, a ogromny posąg w komorze z Relikwiami pada na ziemię blokując wejście do krypty.
Mroczny Pan wstaje lewą nogą, cierpią jego sługusy. To właśnie na was, nadsługusy, spadł obowiązek rozweselenia go. Zadaniem graczy jest poprowadzenie zawodów pomponiarskich, w których brutalne, egoistyczne i nie do końca rozgarnięte sługusy Mrocznego Pana będą budować ze swoich ciał wieże, aby rozweselić Pana.