Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kawerna to gra dla od 1 do 7 graczy, która trwa po 30 minut na każdego uczestnika rozgrywki. Jest to odświeżona wersja Agricoli, której dodano pełno nowych pomysłów, które od dłuższego czasu tkwiły w głowie Uwe Rosenberga. Dodano do niej m.in. jaskinię, nowe zwierzęta i wyprawy na misje.
Wgryź się w górę, urządzaj pieczarę za pieczarą i zbieraj płaskurkę, len oraz inne materiały budowlane. Szukaj drogich metali i zdobądź niewyobrażalne bogactwa, o których inne plemiona mogą tylko marzyć.
Klasyczna gra w kości zamieniona w karcianą, autorstwa Michaela Feldköttera. Znajdziemy w niej full, strit, trójki i inne znane układy. Należy stworzyd je wszystkie jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze powinni podejmować sprytne decyzje i kalkulować, czy lepiej ponieść dotkliwą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to mieć więcej kart, czy też zaufać swojemu szczęściu...
W tej rewelacyjnej grze imprezowej z dużym... poczuciem humoru, każdy gracz wciela się w wojownika walczącego o przywództwo na archipelagu. Aktualnie panującym jest król Ozo, który wymyślił zasady walki.
To ponad 50 kart z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Dajcie upust swojej wyobraźni i otwórzcie umysł na to, co na pierwszy rzut oka jest niewidoczne.
Lutecja to szybka do wytłumaczenia gra z elementami licytacji i blefu. W każdej rundzie będziecie starać się zdobyć karty postaci i/lub miejsc. W ten sposób zdobywacie punkty zwycięstwa i kontrolę nad zasobami oraz budynkami.
"Łowcy Potworów" to gra opierająca się na dobieraniu kart, w której gracze starają się zebrać zestawy krain, aby móc pochwycić i zaprezentować dziwne i egzotyczne stwory. Uczestnicy gry zatrudniają również pracowników pomagających obsłużyć ich przedsięwzięcie i realizują własne ukryte cele.
Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Przemyślana taktyka, szczypta szczęścia oraz dobra pamięć są niezbędne do zwycięstwa. "Mamma Mia!" to prosta gra karciana, która sprawi, że pocieknie wam ślinka!
W Mniam mniam może grad od 1 do 6 osób w wieku od 6 lat. Gra uczy dzieci podstawowych zależności zachodzących w świecie zwierząt, poprawia zdolność planowania i rozwija umiejętność logicznego myślenia.
Montana to gra o prostych zasadach, oferująca graczom dużą swobodę w realizacji planu dojścia do zwycięstwa. Dzięki temu dobrze sprawdza się zarówno wśród osób rozpoczynających swoją przygodę z planszówkami, jak i wśród tych, którzy mają za sobą już wiele rozgrywek.
Mortum. Średniowieczny detektyw to przygodowa gra karciana, w której najważniejsza jest dedukcja. Jej akcja rozgrywa się w mrocznym świecie wzorowanym na średniowiecznej Europie, razem z jej przesądami, legendami i magią. Gracze wcielają się w role agentów tajnej organizacji i badają tajemnicze i podejrzane wydarzenia.
Gra Naturalnie obfituje w mnogość podejmowania decyzji i możliwość stosowania różnych taktyk, pomimo prostych zasad. Piękne elementy gry oraz przyjemna fabuła powodują, że Naturalnie jest grą idealną zarówno dla niedoświadczonych, jak i zaawansowanych graczy...