Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Caylus 1303 to klasyczna gra planszowa oparta o mechanikę przydzielania robotników. Podczas zabawy wcielamy się w budowniczych, którzy rywalizują o względy króla, rozwijając poszczególne prowincje. W serii 9 rund gracze będą gromadzili punkty prestiżu, otrzymywane za rozwijanie miasta i wsparcie budowy zamku Caylus. Ten, kto zdobędzie ich najwięcej, wygrywa.
Challengers: Drużyna marzeń to wciągająca gra karciana z mechaniką budowania talii, w której stoczysz 7 intensywnych pojedynków, w każdej rundzie ścierając się z innym przeciwnikiem. Na kartach znajdziesz ponad 70 różnych postaci o wyjątkowych zdolnościach: od kosmitów po potwory z oceanicznych głębin. Twoim celem będzie znalezienie wśród nich takiej kombinacji, która zapewni najlepsze połączenie umiejętności i pozwoli wygrać z całkowicie różnymi przeciwnikami.
Charterstone to rywalizacyjna gra ekonomiczna z systemem legacy dla 1 do 6 graczy. Naszym zadaniem będzie rozwijanie nowo założonej osady na obrzeżach królestwa Greengully. Z każdą partią odkryjemy nowe pola i możliwości, otwierając tajemnicze skrzynki z komponentami wewnątrz pudełka.
Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?
Chyba śnisz! to wyjątkowa gra narracyjna, w której wraz z przyjaciółmi będziecie konstruować wspólne opowieści, inspirując się dobieranymi kartami. Każdy z graczy kolejno będzie dokładał dalszą część historii, ale uwaga - oprócz kreatywnego opowiadania musicie też uważnie słuchać, bo po zakończeniu przyjdzie moment na przypomnienie sobie całej opowieści!
W grze Cienie: Amsterdam każdy zespół detektywów porusza się po mieście, aby zdobyć trzy wskazówki, a następnie wrócić z nimi do swojego szefa możliwie jak najszybciej – w każdym razie zanim zrobią to pozostałe drużyny. W każdej grupie informator będzie wysyłał wizualne sygnały w taki sposób, by przybliżyć resztę do rozwiązania.
Wyzysk i Spółka, międzygalaktyczny lider rozwiązań sanitarnych, zaprasza do swojego elitarnego zespołu galaktycznych kierowców! Jedyne, czego oczekujemy, to otwarty umysł i nastawienie na cel. Zbuduj statek kosmiczny swoich marzeń z naszych znamienitych rur kanalizacyjnych i poleć nim w przestrzeń. Unikaj meteorytów i kosmicznych piratów, realizuj zlecenia, a nagroda Cię nie ominie!
Ciężarówką przez Galaktykę: Znowu w drodze to rozszerzenie, które w jednym pudełku kryje aż 5 dodatków! Wśród z nich znajdziesz nowe technologie, które będzie można wykorzystać do budowy statków, wyjątkowe przygody oraz trudne trasy dla zaawansowanych galaktycznych kierowców. Każdy element można włączyć do gry pojedynczo albo połączyć z innymi, by jeszcze bardziej urozmaicić zabawę.
Gra imprezowa, w której ważne są szybkie liczenie, spostrzegawczość i refleks. Jeden gracz odkrywa płytkę ze zwierzętami i rzuca kostką. Wszyscy starają się jak najszybciej odnaleźć zwierzę, które występuje na karcie w liczbie wskazanej przez kostkę. Kto pierwszy wyda właściwy odgłos, zdobywa punkt.
Coimbra to przepięknie ilustrowana gra optymalizacyjna, która odkrywa nowe możliwości kryjące się w mechanice zarządzania kośćmi. Innowacyjny sposób ich dystrybucji i fakt, że oprócz ich wartości liczy się także ich kolor, sprawia, że nasze wybory wpływają na znaczną część gry.
W grze Colt Express wcielasz się w rolę bandyty próbującego obrabować pociąg... przypadkiem w tym samym czasie co inni bandyci. Twoim celem jest zebranie jak największych bogactw, zanim zgarną je inni.
Dołącz do odpowiedniej grupy i wspólnie z innymi bandytami zorganizujcie napad, o którym będzie się mówiło przez lata! Colt Express: Kurierzy i pociąg pancerny to rozszerzenie wprowadzające wariant drużynowy (z motywem zdrajcy lub bez niego) – dzięki niemu do wspólnej, szalonej zabawy może zasiąść aż 8 osób!
Dodatek Colt Express: Szeryf i Więźniowie wprowadza trójwymiarowy model wagonu więziennego. Szeryf Samuel Ford - nowa grywalna postać posiadająca odmienne cele niż bandyci (spełniając 4 nich - wygrywa rozgrywkę), dzięki karcie Pojmanie może zamykać bandytów w celi Wagonu Więziennego.
W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
Cortex 3 to 8 zupełnie nowych rodzajów wyzwań, które możemy dołączyć do tych znanych z wcześniejszych odsłon serii. Dodatkowo w tej wersji specjalne wyzwanie stanowią karty nasączone rozmaitymi zapachami, do rozpoznawania z zamkniętymi oczami.
W Cortex dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!