Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodatek Colt Express: Szeryf i Więźniowie wprowadza trójwymiarowy model wagonu więziennego. Szeryf Samuel Ford - nowa grywalna postać posiadająca odmienne cele niż bandyci (spełniając 4 nich - wygrywa rozgrywkę), dzięki karcie Pojmanie może zamykać bandytów w celi Wagonu Więziennego.
W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
Cortex 3 to 8 zupełnie nowych rodzajów wyzwań, które możemy dołączyć do tych znanych z wcześniejszych odsłon serii. Dodatkowo w tej wersji specjalne wyzwanie stanowią karty nasączone rozmaitymi zapachami, do rozpoznawania z zamkniętymi oczami.
W Cortex dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
Cytadela to nowa edycja strategicznej gry opartej o wymianę kart, w której co rundę korzystamy z pomocy i zdolności innych postaci. Każdy mieszkaniec miasta zapewni nam zupełnie inny efekt, a my będziemy musieli umiejętnie lawirować między pozyskiwaniem korzyści dla siebie a utrudnianiem rozgrywki przeciwnikom.
Ten dodatek wprowadzi do gry mnóstwo dodatkowej zawartości, dodając nowych liderów, cuda świata i karty militarne, a także wprowadzając zmiany w już znanych kartach!
Detektyw Bombel to gra skierowana do najmłodszych: dzieci od 4. roku życia. Podczas zabawy rozgrywamy jedną z trzech dostępnych przygód - „Zabawa w chowanego”, „Wesołe Miasteczko” albo „Wyspa skarbów”. Każda z nich polega na odkrywaniu kolejnych kart z miejscami w taki sposób, by znaleźć wszystkie karty oznaczone gwiazdką. Elementy różnią się w zależności od wybranej przygody: przy zabawie w chowanego będzie to czwórka dzieci, które się przed nami schowały, ale już podczas poszukiwania pirackich skarbów liczyć się będzie kolejność ich odnajdywania.
Dinokalipsa to strategiczna gra karciana twórcy Odjechanych Jednorożców! Podczas zabawy jesteś dinozaurem, a życie co chwilę daje Ci w kość. Zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, aby uniknąć katastrof naturalnych, drapieżnych i emocjonalnych, wymijając przy tym meteoryty i, tak jak w prawdziwym życiu, zapewne poniesiesz porażkę. Ale nie poddawaj się, bo pierwszy dinozaur, który zdobędzie 50 punktów (albo ostatni dinozaur w grze), zwycięży! Hura!
Dinokalipsa: Dodatek dla 5-6 graczy to rozszerzenie wprowadzające aż 50 zupełnie nowych kart katastrof. Co więcej, dzięki dwóm nowym dinozaurowym postaciom możecie doświadczyć tych nieszczęść nawet w 6 osób! Uważajcie tylko, aby nie dać się porwać pterodaktylowi…
Dinokalipsa: Koszmarne randki to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami (i nie tylko!), które zabiorą Cię do krainy żenujących wspomnień. Zakochaj się bez wzajemności, daj się złowić na nieprawdziwe zdjęcie i spotkaj się z dinozaurem, który zbyt szybko mówi „Kocham Cię!”. Oj, niezręcznie...
Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami rodem z piekła nastoletnich lat. Dzięki nim zyskasz okazję, by dowiedzieć się (lub przypomnieć sobie!) jakie to uczucie, gdy Twoja praca domowa zostanie zjedzona przez welociraptora, włosy zaczynają Ci rosnąć na calutkim ciele, a do tego obrywasz piłką w twarz podczas gry w zbijaka. Głowa do góry, wszyscy przez to przechodziliśmy!
Disney Sorcerer's Arena: Legendarne sojusze - Nowa fala to rozszerzenie, dzięki któremu rozwiniesz swoją strategię i odkryjesz zupełnie nowy wymiar rozgrywki! W zestawie znajdziesz Vaianę, Davy’ego Jonesa i Sticha oraz związane z nimi specjalne kafelki oceanu.
Disney Sorcerer's Arena: Legendarne sojusze - Straszny ubaw to rozszerzenie, dzięki któremu rozwiniesz swoją strategię i odkryjesz zupełnie nowy wymiar rozgrywki! W zestawie znajdziesz Rogatego Króla, Jacka Szkieletona i Matkę Gertrudę oraz związane z nimi specjalne żetony odrodzonych w kotle.
Disney Villains: Zlot złoczyńców to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której uczestnicy wcielają się w postacie łotrów z bajek Disneya albo w ich popleczników. Każdy z graczy otrzymuje też kartę jednego z dwóch sojuszy: siewców chaosu oraz intrygantów. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy oraz dnia. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.