Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Monster Bar szukasz pracowników do swojego potwornego baru. Uwaga! Brak personelu może źle wpłynąć na jakość jedzenia, jednak zbyt wiele potworów odstraszy klientów. Musisz znaleźć złoty środek.
Cele osobiste mogą być wielorakie, ale w tej grze skupimy się na kilku ich wariantach – bo tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwycięstwa!
Cztery zwierzaki postanowiły wziąć los w swoje łapy i wyruszyć do Bremy, by dołączyć do miejskiej orkiestry.
Niestety na ich drodze pojawili się rozbójnicy... Sprytne zwierzęta wymyśliły świetny sposób, by zbójów wystraszyć: stanęły jeden na drugim i zaczęły ryczeć wniebogłosy.
My Little Scythe to przyjazna gra rodzinna z elementami rywalizacji, zaprojektowana przez Hoby’ego Chou i jego córkę Viennę, zainspirowana bestsellerową grą Scythe. Gra przeznaczona jest dla całej rodziny, w tym dla dzieci od 8 roku życia.
Nanty Narking to gra w klimacie wiktoriańskim, czerpiąca garściami z literatury Dickensa i Doyle'a.
Uwaga! Nowa edycja nie zawiera plastikowych elementów (figurek). Zamiast nich znajdują się znaczniki postaci i budynków z pięknie wykonanymi ilustracjami i plastikowymi podstawkami.
Stwórz niepowtarzalną atmosferę wiktoriańskiego Londynu za sprawą unikatowego zestawu figurek do gry Nanty Narking. Komplet zawiera wysokiej jakości, szczegółowe modele agentów i budynków dla każdego gracza.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
Poręczna wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.
"Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał najwięcej motyli.
"Pestka, drops, cukierek" to magiczna podróż do świata ekonomii. Gra w przystępny sposób ukazuje podstawowe mechanizmy popytu i podaży, a jednocześnie opowiada niezwykłą historię i pozwala świetnie się bawić. Wskocz do kieszeni Julka i zobacz, co kryje się w tej zagadkowej krainie.
Programowanie to język przyszłości, a dzięki założeniom rozgrywki uczestnicy ćwiczą logiczne myślenie oraz budowanie założeń. PixBlocks to jedna z niewielu gier na rynku, która pozwala rozpocząć przygodę z językiem programowania.
Każdy chętnie chwyci za ciepły kawałek pizzy. Wszyscy ją uwielbiamy, każdy lubi na niej coś innego. Którą pizzę lubisz najbardziej? Margheritę, Pepperoni czy Marinarę? Teraz każdą z nich możesz przygotować samodzielnie - z wędliną lub w wersji wegetariańskiej. Czas więc zakasać rękawy, rozsypać mąkę na stole i przyrządzić najlepszą pizzę dla najbliższych.
Dzieci, bawiąc się w pocztę, poznają zasady adresowania listów i pocztówek. Uczą się, jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. W ten sposób dzieci dowiadują się na czym polegają usługi świadczone przez pocztę.
W grze Podaj hasło gracze dzielą się na dwie drużyny. Zadaniem obu zespołów jest podanie jak największej liczby haseł, które pasują do danej kategorii oraz zawierają wskazaną literę. Wszystko dzieje się pod presją czasu, który odmierza klepsydra.