Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodatek do Gry Karczma pod Pękatym Kuflem składa się z czterech modułowych części które mogą zostać wykorzystane z podstawową wersją gry w różnych ustawieniach.
Klasyczna gra w kości zamieniona w karcianą, autorstwa Michaela Feldköttera. Znajdziemy w niej full, strit, trójki i inne znane układy. Należy stworzyd je wszystkie jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze powinni podejmować sprytne decyzje i kalkulować, czy lepiej ponieść dotkliwą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to mieć więcej kart, czy też zaufać swojemu szczęściu...
Kosmopolis to sprytna gra karciana, która już w pierwszych partiach odsłoni przed graczami pełnie swoich możliwości. Nieskomplikowane zasady pozwolą cieszy się interesującą rozgrywką nawet mniej zaawansowanym fanom gier. Po kilku rozgrywkach gra „rozwija skrzydła” i ukazuje, że małe karcianki również mogą kryć w sobie wielką głębię.
Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki - prawdziwi leśni architekci? Gra Kto tu mieszka pokazuje dzieciom zwierzęta i domy, w których mieszkają. W trakcie zabawy najmłodsi gracze ćwiczą słownictwo i spostrzegawczość.
Kwiaciarenka to prześliczna gra o relaksującej mechanice, w której zadaniem graczy będzie zaaranżować ustawienie bukietów na sklepowej witrynie. Gra jest szybka w rozgrywce oraz posiada proste do wytłumaczenie zasady. Ciekawa paleta decyzji pozwala sporo główkować, ale wybory nie powodują paraliżu decyzyjnego.
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
Lincoln to dwuosobowa gra wojenna oparta na systemie karcianym. Sceną gry jest jeden z najsłynniejszych konfliktów zbrojnych w historii Stanów Zjednoczonych Ameryki - Wojna Secesyjna (1861-1865). Na czas rozgrywki gracze wcielą się rolę przywódców, jeden Unii z północy, a drugi Konfederacji z południa.
W tej grze każdy gracz zamienia się w fotografa, który czatuje na brzegu jeziora i próbuje zrobić zdjęcie. Trzeba śledzić lśnienie fal ponad grzbietem płynącego stwora, znaleźć najlepszą pozycję i… nacisnąć migawkę.
To ponad 50 kart z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Dajcie upust swojej wyobraźni i otwórzcie umysł na to, co na pierwszy rzut oka jest niewidoczne.
"Łowcy Potworów" to gra opierająca się na dobieraniu kart, w której gracze starają się zebrać zestawy krain, aby móc pochwycić i zaprezentować dziwne i egzotyczne stwory. Uczestnicy gry zatrudniają również pracowników pomagających obsłużyć ich przedsięwzięcie i realizują własne ukryte cele.
Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Przeciwieństwa są grą, w której dziecko ma za zadanie dopasować pary przeciwieństw. Gra pomaga w porządkowaniu wiedzy o otaczającym dziecko świecie. Produkt dostarcza wiele pomysłów na zabawę – dziecko ma możliwość zabawy w pojedynkę, jak również w grupie rówieśników. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje do wykorzystania przez rodziców.
Przemyślana taktyka, szczypta szczęścia oraz dobra pamięć są niezbędne do zwycięstwa. "Mamma Mia!" to prosta gra karciana, która sprawi, że pocieknie wam ślinka!