Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Prosta, ale emocjonująca gra karciana, której celem jest zdobycie jak największej liczby kart każdego typu. Co rundę jeden z graczy dzieli nowy zestaw kart na trzy strefy, a następnie każdy w sekrecie wybiera jedną z nich. Lepiej wybrać większą grupę kart, czy może tę najmniej atrakcyjną, która nie przyciąga uwagi? A może zaryzykować i obstawić jokera? Wygrywa ten z graczy, który wykaże się największym sprytem i umiejętnością blefowania.
Zbierz najlepsze jaja i wygraj! Wykorzystaj do tego specjalne karty akcji. Wymień swoja słabą kartę na mocną kartę innego gracza, przełóż jajko, obudź je lub uśpij. Uważaj! Zgniłe jaja maja punkty ujemne – pozbądź się ich jak najszybciej. Obserwuj ruchy przeciwników i zakończ grę z największa liczbą punktów!
Cyrk zawitał do miasta! Nie jest to jednak zwykły cyrk, tylko najmniejszy cyrk świata: Pchli Cyrk! Pchli Cyrk to niepozorna gra, która wymaga odrobiny strategii i wiary w swoje szczęście. Ogromna zabawa w niewielkim pudełku. Bardzo proste zasady i dynamika rozgrywki sprawią, że gra sprawdzi się w każdym gronie.
Wyrusz w podróż przez Stany Zjednoczone w 1854 roku śladami niewolnika Bassa Reevesa. Czy zdołasz uciec od swojego pana? Kogo spotkasz na swojej drodze? Czy zostaniesz szeryfem? Wygrasz w niebezpiecznego pokera? I wreszcie – czy znajdziesz drogę do wolności?
CARTAVENTURA: Oklahoma to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
W CARTAVENTURZE gracze sami tworzą własną przygodę, wykorzystując po grupowych konsultacjach karty oferujące różne wybory. Będziecie budować tutaj mapy i podróżować po kartach historii. Poza prostym i oryginalnym systemem gry pozwalającym na kilkukrotne przechodzenie tego samego scenariusza, czekają tu na Was także piękne, akwarelowe ilustracje.
Moja! to zwariowana gra, dzięki której sprawdzisz się w dodawaniu i odejmowaniu liczb! Na czas! Zdobądź punkty, układając działania szybciej niż inni. Kto na koniec gry będzie miał najwięcej punktów, wygrywa! Moja! to nie tylko gra dla dzieci, ten tytuł idealnie nada się jako gra imprezowa.
Gra ćwiczy spostrzegawczość i refleks, rozwija wyobraźnię przestrzenną. Proste reguły! Gracz ma za zadanie ułożyć na planszy układ z karty przy pomocy pionka.
Gra rodzinna, która pozwoli Wam przeżyć niesamowitą przygodę. Podczas wędrówki po mieście spotkacie przyjaciół, odnajdziecie ukryte przejścia, a odkryte wskazówki pozwolą Wam dotrzeć do dom. Bądźcie jednak uważni, bo za rogiem może się czaić pies albo kruk…
Wielki Pojedynek został rozstrzygnięty i nowy władca Wielkiej Prapuszczy wybrany. Mieszkańcy Boru szykują się do świętowania, przygotowują pyszne dania i trunki. Nowy władca ma jednak jedną zachciankę. Pragnie przed ucztą skosztować pyłku kwiatowego, znanego ze swoich leczniczych właściwości. Ty i Twoi przeciwnicy wyruszacie na łąki i polany w poszukiwaniu tego cennego specyfiku.
Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.
W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
Czas na wspaniałe wydarzenie zorganizowane przez władcę Wielkiej Prapuszczy! Po zawarciu wielu wspaniałych sojuszy i umocnieniu swojej pozycji Żubr organizuje wspaniały bal, na którym chce wprowadzić do świata arystokracji księżniczkę Żubrzycę. Na bal zaprasza znamienitych gości z całego świata.