|
|
Little Factory - edycja polska
![]() Little Factory to szybka, strategiczna gra karciana autorstwa uznanych japońskich twórców: Shuna Taguchi i Aya’y Taguchi (Little Town, Skylands). Gra operuje na mechanice wyścigu - będziecie nie tylko zbierać i produkować, ale też blokować Waszych przeciwników. Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 10 punktów wpływu - wygra!
|
Barrage: Afera na Nilu
![]() Afera na Nilu to dodatek do Barrage, wielokrotnie nagradzanej, zaawansowanej gry ekonomicznej, ciężkiego euro, w którym staniecie na czele państwowych spółek, walczących o prymat na rynku produkcji energii. Kupując najnowocześniejsze technologie, będziecie budować tamy i elektrownie wodne, a następnie łączyć je za pomocą kanałów.
|
Zombiaki 2: Atak na Moskwę
![]() Do ostatniego naboju, do ostatniej karty
|
Artefakty Obcych (Alien Artifacts)
![]() Artefakty Obcych to gra z gatunku 4x, w której wcielasz się w przedstawiciela międzyplanetarnej korporacji, wysyłającej swoje statki badawcze w nieznane regiony kosmosu, by zwiększać swoją wiedzę i potęgę. Buduj swoje okręty, dokonuj przełomów naukowych, odkrywaj galaktykę w poszukiwaniu wszystkiego - albo każdego - co jesteś w stanie wykorzystać.
|
Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa - dodatek Zbrodnie L.A.
![]() Detektyw: Zbrodnie L.A. to pierwsza dodatkowa kampania do Detektywa, która składa się z trzech odrębnych spraw, tworzących razem spójną historię. Wybierz się do słonecznej Kalifornii i zanurz głęboko w trawiony wojnami narkotykowymi świat Los Angeles lat 80-tych.
|
Neuroshima Last Aurora: Lodowa Stal
![]() Lodowa Stal to dodatek do Neuroshimy Last Aurory, już niemal kultowej, kompetytywnej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Na waszej drodze do lodołamacza pojawił się nowy wróg — Klan Asgaror. Ma świetną broń i jeszcze lepsze pancerze. Wieść niesie, że wytrzasnął to wszystko z tajnych, jeszcze do niedawna strzeżonych, laboratoriów… W rozszerzeniu znajdziecie aż 5 niezależnych, w pełni kompatybilnych modułów, które będziecie mogli ze sobą dowolnie łączyć!
|
Little Town: Rzemieślnicy
![]() Rzemieślnicy to dodatek do Little Town, gry autorstwa Shuna i Aya’y Taguchi (Little Factory), w której gracze stają się architektami i budowniczymi niewielkiego miasteczka, a wszystko to dzięki błyskotliwej mechanice rozmieszczania robotników. Rozszerzenie wprowadza karty Rzemieślników, które wyspecjalizują waszych Robotników i sprawią, że staną się bardziej efektywni. Co więcej, każda karta Rzemieślnika posiada cztery poziomy zaawansowania, a regrywalność całej rozgrywki zwiększają także nowe karty Celów i płytki Budynków.
|
Aeon's End: Pogrzebane Sekrety
![]() Pogrzebane Sekrety to duży dodatek do Aeon’s End, Aeon’s End: Legacy oraz Aeon’s End: Wiecznej Wojny. W pudełku znajdziecie ponad 150 kart, w tym nowe karty Klejnotów, Artefaktów, Modyfikatorów, Zaklęć oraz Nemezis, a także innowacyjne żetony Impulsów, Uciszenia i Tarcz, które znacząco odmienią oblicze rozgrywki, odkrywając przed wami kolejne możliwości Aeon’s End.
|
Aeon's End: Starożytni
![]() Nowe pokolenie walczy o Gravelold Córka legendarnego maga Xaxosa i samorodny magiczny talent Mazra stawiają czoła nowej Nemesis - na wpół materialnemu Tułaczowi. Rozszerzenie zawiera dwie nowe maginie Bram, Nemesis, oraz nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia, Skarby i Popleczników.
|
Podwójni Agenci
![]() Podwójni Agenci to kooperacyjna gra karciana, która przetestuje wasze zdolności dedukcji. Do zidentyfikowania macie agentów, czyli karty o określonym kolorze i liczbie. Dojdziecie do nich drogą eliminacji, zarządzając kartami na ręce. W miarę gromadzenia się wskazówek wybór się zawęża… a waszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich agentów nim skończy się gra!
|
Aeon’s End - Wioska na Południu
![]() Tytułowa Wioska na Południu, Azer, powstała na długo przed założeniem Nowego Gravehold. Tamtejsi magowie są ekspertami w walce zespołowej. Dołączają do walki, by pokonać nowe zagrożenie: istotę zbudowaną z płomieni, która próbuje obrócić całą krainę w popiół.
|
Listy z Zaświatów
![]() Gra imprezowa dla miłośników gier słownych Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.
|