Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Klasyczne, wysokiej jakości karty do remika. W komplecie 2 talie w efektownym Piatnikowskim pudełku. Talie składają się z 55 plastikowanych kart o wymiarach 58 x 89 mm i gramaturze 310. Idealne zarówno do remika jak i innych gier.
Najwyższej jakości, w 100% plastikowe, karty renomowanej firmy Ferd. Piatnik & Sohne. Czarne, tradycyjne pudełko zawiera talię 55 kart o wymiarach 58 x 89 mm.
Dwie talie w mniejszym formacie, by łatwiej było układać pasjansa. Na rewersach (koszulkach) interesujący motyw kwiatów alpejskich. Awersy Środkowoeuropejskie.
Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla.
Stoisz na progu dalekiej podróży kosmicznej. Już niedługo będziesz miał okazję poznać najdziwniejsze stworzenia z różnych planet! Jeśli będziesz pilnym uczniem i pomożesz im stworzyć najlepsze kosmiczne połączenia zostaniesz zwycięzcą!
Edukacyjna układanka, dzięki której podczas wesołej zabawy mały gracz odkrywa jak wyglądają poszczególne przekąski, i uczy się klasyfikowania według kolorów.
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Rozszerzenie Rzemieślnicy Naqali wprowadza do gry nowy klan. Wykorzystaj jego talenty i przedmioty, aby pokonać przeciwników i objąć władzę w Sułtanacie!
Rzucaj kośćmi, by dobierać karty, i wybieraj, czy wolisz je zagrać (i skorzystać z efektów) czy zachować. Pikit to prosta gra karciana pełna niespodzianek, w której szczęście idzie w parze z ciosami poniżej pasa i dobrym wyczuciem czasu. Szybko okaże się, czy potrafisz podejmować właściwe decyzje!
Gra Pingwiny na lodzie polega na wybijaniu kostek lodu za pomocą młoteczka. W ten sposób aby nie spowodować zawalenia całości tafli lodu wraz z pingwinem, który stoi na środku. Przed uderzeniem zawodnik kręci kołem, losując pole które ma wybić. Osoba, która doprowadzi do upadku pingwina, przegrywa grę!
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
W Pirackich poRachunkach gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów. Rzecz dzieje się w portowym mieście pełnym piratów. Zadaniem kapitanów jest zdobyć nową załogę.
W Piramido, wielopoziomowej grze kafelkowej, gracze starają się zbudować jak najbardziej imponującą piramidę. Piramida będzie się składać z 20 płytek domina rozmieszczonych na 4 poziomach. Podczas gry każdy z architektów będzie musiał zbudować swoją piramidę płytka po płytce, umieszczając na kolorowych blokach znaczniki klejnotów. Podczas swojej tury architekt musi wybrać płytkę z kamieniołomu, dołożyć ją do swojej piramidy i, jeśli to możliwe, oznaczyć ją za pomocą znacznika klejnotu.
Programowanie to język przyszłości, a dzięki założeniom rozgrywki uczestnicy ćwiczą logiczne myślenie oraz budowanie założeń. PixBlocks to jedna z niewielu gier na rynku, która pozwala rozpocząć przygodę z językiem programowania.