|
|
Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania
![]() Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami rodem z piekła nastoletnich lat. Dzięki nim zyskasz okazję, by dowiedzieć się (lub przypomnieć sobie!) jakie to uczucie, gdy Twoja praca domowa zostanie zjedzona przez welociraptora, włosy zaczynają Ci rosnąć na calutkim ciele, a do tego obrywasz piłką w twarz podczas gry w zbijaka. Głowa do góry, wszyscy przez to przechodziliśmy!
|
Bicycle - Botannica
![]() Karty Bicycle Botannica czerpią inspirację z eleganckich, naturalnych kształtów kwitnącego ogrodu. Talia posiada piękną folię miedzianą, która podkreśla botaniczny design z ponadczasową estetyką.
|
Mityczny Wiatr: Powiew magii
![]() Rozszerzenie Powiew magii wprowadza do gry Mityczny Wiatr nowe sposoby na wykorzystanie talii pogody. Możecie je znaleźć na zawartych w tym rozszerzeniu nowych kartach budynków, wydarzeń oraz przygód. Karty wydarzeń i przygód z tego rozszerzenia zawierają nowe, zamknięte wątki fabularne i można je bez problemu łączyć z dotychczasowymi taliami. Dodatkowo pojawia się też pięć nowych budynków, z których część wprowadza nowy rodzaj efektów niewystępujących w grze podstawowej.
|
Orzeszki ze ścieżki
![]() Pomóż zwierzętom zgromadzić zapasy! Tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale.
|
Sekret wilczej gromady: Moja opowieść
![]() W Sekret wilczej gromady: Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży.
|
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy
![]() Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy to samodzielna kooperacyjna gra karciana, w której razem z przyjaciółmi wcielasz się w Jakuba i jego ekipę, by wspólnie tłuc potwory, bronić wakacyjnych zakątków i pochłaniać hektolitry ożywczego samogonu. Co turę zagrywasz kartę, namawiasz kompana na jej wsparcie, a potem liczysz na to, że potwór nie odda za mocno!
|
Halli Galli Junior - nowa edycja
![]() Halli Galli: Junior to wersja światowego bestsellera, gry uwielbianej przez graczy w każdym wieku, przeznaczona dla najmłodszych. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… porównywaniu kolorowych klaunów. Tylko uważaj na smutnych klaunów! Ale tym razem ważne są też kolory na kartach.
|
PARTYtura
![]() Czy chciałbyś zostać członkiem orkiestry? A może marzysz o tym, by stać się dyrygentem? PARTYtura to gra imprezowa, w której gracze starają się odtworzyć utwór muzyczny! Tylko gracz wcielający się w rolę dyrygenta wie, jaka to melodia. Przy pomocy gestów musi wskazać muzyka i sposób, w jaki ten ma zagrać.
|
Goool! Mistrzostwa (Gol) - USZKODZONE
![]()
UWAGA! Egzemplarz ma z tyłu odbarwioną okładkę - zdjęcia możemy wysłać na maila. Egzemplarz jest zafioliowany. Jesteś menadżerem piłkarskiej drużyny. Przed tobą najważniejszy mecz mistrzostw. Przyjmij odpowiednią taktykę i doprowadź swoją drużynę do zwycięstwa.
|