|
|
Orzeszki ze ścieżki
![]() Pomóż zwierzętom zgromadzić zapasy! Tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale.
|
Załoga: W poszukiwaniu dziewiątej planety
![]() W tej kooperacyjnej logicznej grze karcianej macie do wykonania 50 różnych misji. Uda wam się jedynie wtedy, gdy będziecie działać jako zespół. By sprostać wyzwaniom i z sukcesem zakończyć misję, kluczowa będzie komunikacja – ale w przestrzeni kosmicznej wszystko może być trudniejsze niż się wydaje…
|
Czarna Bandera - WYPRZEDAŻ!
![]() W portowej tawernie Nassau aż roi się o bukanierów. Większości do szczęścia wystarcza butelczyna grogu i chętna dziewka na kolanie. Przyglądasz się im bez krztyny szacunku. Nie jesteś krótkowzroczny, twe spojrzenie sięga daleko poza horyzont osiągalny dla całej tej gawiedzi. Wraz z wierną załogą swojego niewielkiego slupu miałeś owocny rok i całkiem niezły urobek kosztem pechowych kupców angielskich i hiszpańskich.
|
Sekret - Czy chcesz żyć wiecznie? - WYPRZEDAŻ!
![]() W czasie wczesnej dynastii Qin wielu taoistów mia obsesję na punkcie idei Xian i intensywnie studiuje akt Xian, szukając wszystkich możliwych sposobów na zwiększenie ich szansy na oświecenie. Wiele fascynujących legend jest wynikiem takich obsesji. Podczas gry gracze powrócą do starożytnego królestwa i spróbują osiągnąć oświecenie poprzez kontrolowanie duchowych kamieni i `Qi`, energii życiowej.
|
Sekret wilczej gromady: Moja opowieść
![]() W Sekret wilczej gromady: Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży.
|
Mityczny Wiatr: Powiew magii
![]() Rozszerzenie Powiew magii wprowadza do gry Mityczny Wiatr nowe sposoby na wykorzystanie talii pogody. Możecie je znaleźć na zawartych w tym rozszerzeniu nowych kartach budynków, wydarzeń oraz przygód. Karty wydarzeń i przygód z tego rozszerzenia zawierają nowe, zamknięte wątki fabularne i można je bez problemu łączyć z dotychczasowymi taliami. Dodatkowo pojawia się też pięć nowych budynków, z których część wprowadza nowy rodzaj efektów niewystępujących w grze podstawowej.
|
Wredna Małpa
![]() Wredna Małpa to karciana gra, w której chodzi o pozbycie się swoich kart i zdobycie fasolek. Zaczynasz z kartami zarówno w ręce, jak i w zakrytym rzędzie na stole. Zagrywaj je i odpalaj efekty zwierzaków, by wpłynąć na rzędy kart i swoich rywali. Pozbądź się ich, zanim zrobią to przeciwnicy. Odkryj tę sprytną karciankę z zaskakującą głębią – następny krok w serii zapoczątkowanej przez Spicy.
|
BrainBox - Nauka
![]() Ewolucja, łańcuchy pokarmowe, magnetyzm czy grawitacja przestaną być zagadką dzięki grze BrainBox - Nauka! Na 55 kartach znajdziesz informacje o naturze i zjawiskach zachodzących wokół nas, a angażujący sposób zabawy sprawi, że Twoje dziecko bez wysiłku będzie poszerzało swoją wiedzę z zakresu nauk przyrodniczych: od ciała człowieka, aż po Układ Słoneczny!
|
Halli Galli Junior - nowa edycja
![]() Halli Galli: Junior to wersja światowego bestsellera, gry uwielbianej przez graczy w każdym wieku, przeznaczona dla najmłodszych. Szybka, dynamiczna i zabawna. Wygrasz ją dzięki spostrzegawczości szybkości i… porównywaniu kolorowych klaunów. Tylko uważaj na smutnych klaunów! Ale tym razem ważne są też kolory na kartach.
|
Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania
![]() Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami rodem z piekła nastoletnich lat. Dzięki nim zyskasz okazję, by dowiedzieć się (lub przypomnieć sobie!) jakie to uczucie, gdy Twoja praca domowa zostanie zjedzona przez welociraptora, włosy zaczynają Ci rosnąć na calutkim ciele, a do tego obrywasz piłką w twarz podczas gry w zbijaka. Głowa do góry, wszyscy przez to przechodziliśmy!
|