|
|
Paleo - Rytuał Inicjacji - dodatek
![]() Dzisiaj jest wielki dzień: czworo młodych członków plemienia musi podejść do próby i przejść rytuał inicjacji! 4 karty postaci są rozdzielane pomiędzy graczy, a pozostałe dodawane są do talii. W trakcje rozrywki gracze pomagają sobie nawzajem w przejściu rytuału. Dodatek Paleo: Rytual inicjacji zawiera 19 kart.
|
Palec boży: Kwiat wiśni
![]() Palec boży: Kwiat wiśni to dodatek do gry Palec boży, który zabierze Was do mistycznego świata japońskiej mitologii. Do panteonu Pępka Świata dołączy nowe bóstwo. Od teraz będziecie mogli złączyć swoje siły w wariancie drużynowym lub kooperacyjnym oraz zaprosić do gry większą liczbę graczy.
|
Palec boży: Kataklizm
![]() Palec boży: Kataklizm wprowadza kilka wariantów, których możecie używać opcjonalnie, to Wy decydujecie, jak będzie wyglądała Wasza rozgrywka: użyjecie nowych kart praw, zaprosicie do zabawy bogów Majów, czy sprowadzicie potężne kataklizmy, które wprowadzą jeszcze większy chaos na Archipelagu Pępka Świata? A może połączycie wszystkie moduły, żeby Wasi bogowie nie zaczęli się nudzić?
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
![]() Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|
Paladyni zachodniego królestwa
![]() W Paladynach zachodniego królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując posterunki i fortyfikacje, wspierając działalność misyjną mnichów i walcząc z najeźdźcami. W każdej rundzie gracze z pomocą wybranego paladyna i grupki robotników będą wykonywać różne zadania.
|
Pakt z diabłem
![]() Pakt z diabłem to strategiczna gra blefu i zmiennych układów, w której handel gra główną rolę, a towarem są… ludzkie dusze! Podczas zabawy każdy z czterech graczy wciela się w tajemnicy w jedną z ról: śmiertelnika, kultysty, a nawet samego diabła. Każda z nich oferuje zupełnie inne doświadczenie z rozgrywki i różne strategie do wypróbowania.
|
Pajęczyna, Łowca motyli - 2 gry
![]() "Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na metę będzie miał najwięcej motyli.
|
Pagan: Za palisadą
![]() Dodatek Za palisadą wprowadza do gry Pagan dwie nowe mechaniki: mrok i oczyszczenie. Mrok to nowy zasób, który korzystnie działa na Wiedźmę, symbolizując jej związek z tą krainą. Można go zneutralizować przy odpowiedniej ilości pracy i energii, a całkowite oczyszczenie karty z mroku przyniesie korzyści Łowcy.
|
Pagan: Podstępy
![]() Dodatek Podstępy oferuje nowe sposoby manipulacji i strategii, które umożliwiają graczom zdobycie przewagi nad przeciwnikiem. Dają one możliwość sprawienia, że każde posunięcie przeciwnika będzie obarczone ryzykiem, a także dodają nowe wyzwania i elementy do samej gry, co sprawia, że rozgrywka staje się bardziej zaskakująca i intrygująca.
|
Pagan: Dawne próby
![]() Dodatek Dawne próby rozszerza oryginalną rozgrywkę, skupiając się na elementach śledztwa, które są znane z podstawowej wersji. Łowca poszukuje nowych metod dochodzenia, podczas gdy Wiedźma opracowuje kilka sztuczek, które pomogą jej uniknąć wykrycia i przyspieszyć magiczny rytuał.
|
Pagan: Bliskie spotkania
![]() Rozszerzenie Bliskie spotkania wprowadza nowe elementy do podstawowej gry, skupiając się na codziennych wyzwaniach życia w osadzie znanej z Pagan: Tajemnica Roanoke. Obecność Łowcy rzuca cień na Roanoke, powodując coraz większy strach wśród mieszkańców, którzy często kończą w kajdanach. Drobne uprzejmości tutaj, dyskretne wskazówki tam - społeczność zaczyna patrzeć na Wiedźmę coraz łaskawiej, a wysiłki Łowcy często obracają się przeciwko niemu.
|