Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra w rysowanie i odgadywanie słów (600 haseł na 150 kartach). Postacie z bajek, przedmioty, zwierzęta i zjawiska z otaczającego nas świata czynią tę grę atrakcyjną zwłaszcza dla młodszych osób. Dodatkowo dla najmłodszych, nieumiejących jeszcze czytać, hasła są podane w postaci rysunków. Grać można indywidualnie lub w zespołach.
Rozwikłaj skrywające się w rysunkach zagadki! Ciekawe, co autor miał na myśli... Czy zdołasz odgadnąć, co przedstawia rysunek? Klepsydra będzie ci przypominać o upływającym czasie... Każde poprawnie odgadnięte hasło przybliży cię do zwycięstwa! Zasady gry przewidują także wariant drużynowy.
Bloczek do bestsellerowej gry kościanej Rzuć na tacę! Każdy bloczek składa się z 75 dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów. Prezentowany bloczek jest taki sam, jak ten, który znajduje się w opakowaniu z grą.
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.
Bloczek do bestsellerowej gry kościanej Rzuć na tacę, który jest prawdziwym wyzwaniem! Zmienione pola bonusowe, inne układy cyfr, ujemne punkty na pomarańczowym obszarze - odkryj nowe możliwości! Bloczek składa się z 75 dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów.
Wyzwij siebie na pojedynek! Zbijaj pionki, tak aby na końcu został tylko jeden. Uważaj jednak - jednym nieostrożnym ruchem możesz sam siebie zapędzić w ślepy zaułek. To niewielkich rozmiarów, solidne wydanie tej gry zawiera drewniane pionki schowane w niedużym, również drewnianym pudełku.
Szkło do szkła, plastik do plastiku, a papier do papieru. Segregowanie śmieci nie jest wcale takie trudne, jak mogłoby się wydawać. W grze Stinky Business można nawet ubić na tym całkiem niezły interes!
Pole bitwy leży przed tobą - 64 pola i 32 szachowe figury. Szachy fascynują ludzi od siódmego wieku naszej ery i... nic dziwnego. To niewielkich rozmiarów, solidne wydanie tej gry zawiera drewniane figury schowane w niedużym, również drewnianym pudełku.
Dodatek do gry Szarlatani z Pasikurowic oferuje możliwość gry do pięciu graczy. Zawiera również więcej ksiąg ze składnikami, nowe rodzaje ziół oraz wstęp do Ziołowych Wiedźm, które dadzą więcej różnorodności i regrywalności.
Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby – często egzotyczne – uleczyli „profesjonaliści”.
Szkoła Alchemii to gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 10 lat. Zabierze ona graczy do magicznego laboratorium, w którym tworzy się rozmaite eliksiry i nie tylko.
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom: pięćdziesiąt zagadkowych historii czeka na rozwiązanie!
Spotkacie tu głodne renifery i uciekających Świętych Mikołajów, a także zabawnych sąsiadów i przyjaciół z całego świata. Świąteczne przygotowania idą pełną parą - jednak ciągle coś idzie nie tak! Co się mogło stać? Poprzez umiejętne zadawanie pytań i kombinowanie może uda się wam rozgryźć ten twardy orzech i dowiedzieć się, co się wydarzyło.
Tatsu to gra strategiczna dla dwóch osób, w której gracze kontrolują trzy różne rodzaje smoków. Każdy smok (smoczy kamień) ma unikalną moc, której może użyć przeciwko smokom przeciwnika.
To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Gracze wcielają się w role inwestorów budowlanych projektujących miasta przyjazne mieszkańcom. Z pomocą architekta, burmistrza, planistki, inżyniera, a nawet szpiega muszą zadbać o każdy aspekt życia miejskiego - odpowiednią liczbę miejsc pracy, inwestycje w przemysł i miejsca rozrywki, ekologię i budżet miejski.
Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.