Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
"Ewolucja. Pochodzenie gatunków." to bestsellerowa gra karciana dla 2 do 4 graczy w wieku od 12 lat. Wprowadzi ona graczy w świat zwierząt i ewolucji.
Gracze tworzą zwierzęta, którym mogą dokładać różne cechy. Dzięki nim zwierzęta mogą uciekać drapieżnikom, odkładać tkankę tłuszczową, stać się padlinożercą czy zacząć ze sobą kooperować. Każde zwierzę może mieć tylko jedną kartę z daną cechą. Niektóre z nich zwiększają zapotrzebowanie zwierzęcia na pokarm, ale dzięki temu są warte więcej punktów.
"Karaluszek kłamczuszek (edycja królewska)" to gra o zwierzakach, których nikt nie lubi. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność blefowania i obserwacja innych graczy. Sprytne oszukiwanie pozwoli wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. N...
Rzucanie kart pod stół, wyrzucanie za siebie czy chowanie ich w rękawie w grach jest zwykle zabronione. Tym razem jest inaczej! Mól szachrajek to najbardziej niepożądana karta. Ten, kto wejdzie w jej posiadanie będzie się musiał nieźle natrudzić, żeb...
Wieża: - Lot 19, zezwalam lądować. Wiatr przyziemny 100, 4 węzły. Pilot: - Mamy zgodę na lądowanie. Dziękuję. Wieża: - Lot 19, zgłoś pas w zasięgu wzroku. Pilot: - Zgłaszam pas w zasięgu wzroku. Wieża: - Dziękuję! Powodzenia! Pilot: - Dziękuję. W wie...
Zasady gry Qwirkle są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Przy pomocy 108 dużych, drewnianych płytek gracze muszą tworzyć rzędy zawierające ten sam kolor, ale różne symbole albo zawierające ten sam sy...
Za rządów Waldorfa Spokojnego kraina Raverunu była bogata i urodzajna. Niestety, życie tego sprawiedliwego i potężnego króla dobiegło końca, a władzę nad Raverunem przejęli jego synowie - żądni krwi i władzy absolutnej. Każdy z nich obrał na swoją si...
Brudne interesy wkraczają w świat "Rekinów biznesu" . Rozszerzenie "Szare eminencje" wprowadza do gry 60 nowych kart, których właściciele zostaną ustaleni w zażartych aukcjach. Teraz możecie wylicytować dla siebie jeszcze więcej fabryk i symboli stat...
Rój jest grą logiczną dla dwóch graczy. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma jedenaście płytek, przedstawiających pięć różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.
W tej grze pomidor czasami okazuje się papryką, sałatą, kalafiorem, a niekiedy... pozostaje pomidorem. Nie wolno wrzucać do sałatki dwa razy pod rząd tego samego składnika. Niewłaściwe słowo, chwila zawahania czy zająknięcie i trzeba będzie po wszyst...