Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
To ponad 50 kart z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Dajcie upust swojej wyobraźni i otwórzcie umysł na to, co na pierwszy rzut oka jest niewidoczne.
"Łowcy Potworów" to gra opierająca się na dobieraniu kart, w której gracze starają się zebrać zestawy krain, aby móc pochwycić i zaprezentować dziwne i egzotyczne stwory. Uczestnicy gry zatrudniają również pracowników pomagających obsłużyć ich przedsięwzięcie i realizują własne ukryte cele.
Magiczne historie wprawią was w zachwyt. Nieważne, czy to jednorożce puszczające bąki w kształcie tęczy, pachnące watą cukrową, zakonserwowani rycerze, bohaterscy pogromcy smoków, przeklęte mumie, wypędzone elfy czy pomieszane eliksiry. W tych opowieściach dzieją się magiczne i często absurdalne rzeczy, których tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Przemyślana taktyka, szczypta szczęścia oraz dobra pamięć są niezbędne do zwycięstwa. "Mamma Mia!" to prosta gra karciana, która sprawi, że pocieknie wam ślinka!
W grze Minerały wcielacie się w geologów wyruszających na wyprawę, której celem jest wydobycie drogocennych Minerałów. Starannie planujcie każdy swój ruch i uważnie obserwujcie poczynania innych graczy.
W Mniam mniam może grad od 1 do 6 osób w wieku od 6 lat. Gra uczy dzieci podstawowych zależności zachodzących w świecie zwierząt, poprawia zdolność planowania i rozwija umiejętność logicznego myślenia.
Mortum. Średniowieczny detektyw to przygodowa gra karciana, w której najważniejsza jest dedukcja. Jej akcja rozgrywa się w mrocznym świecie wzorowanym na średniowiecznej Europie, razem z jej przesądami, legendami i magią. Gracze wcielają się w role agentów tajnej organizacji i badają tajemnicze i podejrzane wydarzenia.
Niewiarygodne historie wprawią was w zdumienie. Nieważne, czy to mnisi na diecie, ratujące życie fale, zaklinowane czarne niedźwiedzie, wyschnięte wodospady, latające dzieci, króliki polujące na ludzi, małpy znające języki obce, zwierzęta z alergią na ludzi czy papużki faliste z własnym telefonem: w tych opowieściach dzieją się rzeczy niewiarygodne ale prawdziwe, których sekrety można odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
Oryszalk to trzymająca w napięciu i szybka gra strategiczna, będąca tak naprawdę wyścigiem o zwycięstwo. Każdy gracz ma własną planszę z wyspą, którą odkrywa i rozwija. W każdej turze gracze wybierają zestaw jednego kafelka Eksploracji i jednej akcji: rekrutują hoplitów, produkują cenny oryszalk (legendarny metal z mitologii greckiej), budują budynki dające potężne bonusy lub próbują pozbyć się potworów atakujących Twoją wyspę (i uniemożliwiających budowę nowego budynku).
Okrągły niebieski banan, kwadratowa zielona pomarańcza, pięciokątna czerwona cytryna, to wszystko można znaleźć w smakowitej kwadratowej truskawce. Kwadratowej truskawce? Czy to w ogóle jest możliwe? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po grę Owocowy zawrót głowy!
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
Quetzal, miasto świętych ptaków, zostało dopiero co odkryte. Masz 5 dni na odkrycie jego tajemnic i zebranie najcenniejszych i najpiękniejszych artefaktów, które się w nim znajdują. Czy uda ci się efektywnie zarządzać swoją grupą odkrywców, żeby codzienne wykopaliska przynosiły efekty? Musisz być przebieglejszy od przeciwników i zdobyć cenniejsze artefakty.
Skonstruuj własnego robota, który wykonywałby za ciebie uciążliwe czynności i uzbieraj za niego jak najwięcej punktów. Licytuj najcenniejsze części robota, wykupuj najkorzystniejsze bonusy, zagrywaj karty wydarzeń i wygrywaj!
Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach.
Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
Bloczek do bestsellerowej gry kościanej Rzuć na tacę! Każdy bloczek składa się z 75 dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów. Prezentowany bloczek jest taki sam, jak ten, który znajduje się w opakowaniu z grą.
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.