Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej nowy 4-osobowy scenariusz. „Uczta dla wron” to scenariusz o krótszym czasie rozgrywki i alternatywnych warunkach zwycięstwa, zawierający talię kart Rodu dla Rodu Arrynów.
Gra o Tron: Quiz to gra dla 2–4 graczy (lub drużyn), której celem jest kontrola jak największej liczby lokacji. Ponad 1200 pytań o różnym stopniu trudności, oznaczonych numerem sezonu, z którego pochodzą, zapewnia wpływy w miastach. W swojej turze wybierasz, na ile pytań chcesz odpowiedzieć i na którą twierdzę przypuścisz szturm. Możesz też zawierać krótkotrwałe sojusze lub zdać się tylko na siebie.
Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.
W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach.
Prezentowany dodatek dzięki dwóm nowym dwustronnym kafelkom dzielnic wprowadzi do gry Massachusetts – jeden z dawnych regionów Arkham, w tym wspomnianą już dzielnice French Hill, jak również budzące grozę Podziemia. Do waszego zespołu dołączy również czterech zupełnie nowych badaczy, takich jak m. in. niezłomny żołnierz Mark Harrigan, czy pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.
W Arkham Horror: Szkarłatne klucze - Rozszerzenie kampanijne od 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną misję, w czasie której zwiedzą rozmaite zakątki globu w nawet aż 10 scenariuszach! Planujcie trasę waszej podróży, by odnaleźć złowrogie Klucze zanim zrobi to tajemnicza i groźna Czerwona Koteria… lub wkupcie się w jej łaski, by powstrzymać czające się w cieniu większe zło. Pytanie, czy naprawdę możecie im zaufać?
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
Dwóch kahunów walczy o kontrolę nad archipelagiem składającym się z dwunastu małych wysp. Jednak nim będą mogli cieszyć się urokiem południowych mórz, muszą ustalić, który jest potężniejszy!
Kamienna Mandala to piękna gra strategiczna, której zasady zgłębisz w minutę, a grać będziesz przez długie lata! Układajcie kolorowe kamienie, aby wspólnie z innymi graczami stworzyć wspaniałe dzieło sztuki. Choć jest wielu twórców, zwycięzca może być tylko jeden.
Królestwo Kingsburg jest zagrożone! U bram czekają armie potwornych najeźdźców, dążące do podboju i zniszczenia wszystkiego. Powierzono Ci rolę gubernatora granicznej prowincji - musisz poradzić sobie zarówno z jej obroną jak i zarządzaniem.
Klonowa dolina to gra dla 1-5 graczy, osadzona w zachwycającym świecie Creature Comforts, polega na przemierzaniu szlaków, znajdowaniu przyjaciół i świętowaniu.
Wraz z towarzyszami docieracie do nieznanej i tajemniczej piramidy egipskiej… Po sprawdzeniu kilku komór odkrywacie ogromną kryptę. Spoczywają w niej Starożytne Relikwie należące do Tutanhaumona, Przeklętego Faraona! Czyżby legendy, które słyszeliście, mówiły prawdę? Nie macie czasu do stracenia. W chwili, gdy kładziecie łapki na sarkofagu faraona, uruchamia się tajemniczy mechanizm, ziemia zaczyna się trząść, a ogromny posąg w komorze z Relikwiami pada na ziemię blokując wejście do krypty.
Kraken to gra strategiczna pełna blefu, dedukcji i ukrytych tożsamości. Wszyscy uczestnicy wcielają się w członków załogi statku, ale mają odmienne cele dotyczące kursu statku. Lojalni marynarze starają się doprowadzić statek do bezpiecznego portu, podczas gdy piraci dążą do dotarcia do kryjówki w Karmazynowej Zatoce. Jednocześnie szalony kultysta próbuje przekonać pozostałych graczy, aby pomogli mu wezwać mrocznego Krakena.
Mroczny Pan wstaje lewą nogą, cierpią jego sługusy. To właśnie na was, nadsługusy, spadł obowiązek rozweselenia go. Zadaniem graczy jest poprowadzenie zawodów pomponiarskich, w których brutalne, egoistyczne i nie do końca rozgarnięte sługusy Mrocznego Pana będą budować ze swoich ciał wieże, aby rozweselić Pana.
Ta gra opowiada o tych spotkaniach, które Constanze (być może) odbyła z mecenasami Mozarta po jego śmierci. Gracze wcielają się w patronów kompozytora, którzy wspominają swoje podróże po Europie i ufundowane przez siebie utwory, jednocześnie wspierając finansowo muzyków pracujących nad ukończeniem Requiem.
W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa.