Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pięć Szczytów to gra rodzinna o górskich wędrówkach. Gracze wybierają akcje z kart, poruszają się po rosnącej mapie i zbierają zasoby. Odkrywanie nowych miejsc, zostawianie stosów kamieni na szczytach gór, zbieranie panoram widokowych to sposoby na zdobycie punktów zwycięstwa.
Podczas rozgrywki w Pięć Szczytów posługujecie się własnymi zestawami kart, za pomocą których wykonujecie różnorodne akcje. Będziecie rozwijać swoje talie, by pozyskać bardziej efektywne sposoby poruszania się czy zdobywania zasobów.
Daj się porwać w wir przygody. Zawędruj na odległe morza, gdzie czekają na Ciebie rekiny, ośmiornice i pływające wyspy. Rzuć kością i wyrusz po towary i złoto. Twoi rywale skutecznie uatrakcyjnią Ci podróż. Na najbardziej zuchwałych piratów czeka sława i wspaniała bandera. „Piraci z Odległych Mórz” to oparta na rywalizacji gra planszowa, pełna przygód i nieoczekiwanych zwrotów akcji.
Najnowsza gra Karola Madaja oraz Manuka Studio – twórców rewelacyjnej „Kolejki”. Wyrusz na wyprawę razem z rodziną lub przyjaciółmi, by odkryć tajemnice planety Nomino. Przejdź do historii nauki jako odkrywca nowych, kosmicznych obiektów. Na wyprawie przydadzą się: niczym nieskrępowana wyobraźnia, siła przekonywania i przede wszystkim dużo dobrego humoru.
Abstrakcyjna gra kafelkowo-wyścigowa. W grze Pod Prąd każdy z graczy kontroluje grupę łososi, które wędrują w górę rzeki, aby złożyć jajeczka u jej źródła. W czasie swojej podróży łososie będą musiały poradzić sobie z naturalnymi przeszkodami, głodnymi niedźwiedziami i drapieżnymi ptakami. Gracz, który najlepiej poprowadzi swoją grupę łososi do źródła rzeki - wygrywa.
Pod przykrywką - gra towarzyska, w której zostaniecie tajnymi agentami mającymi za zadanie wtopić się w tłum i nawiązać ze sobą kontakt. Miejscem spotkania będzie Rio de Janeiro w trakcie karnawału! Wspaniałe stroje, kolorowe maski, wymyślne rekwizyty – to doskonała okazja, żeby działać pod przykrywką! Wmieszajcie się w roztańczony tłum i wytężcie wzrok – wystarczy tylko jedno mrugnięcie, aby nawiązać kontakt. Ale uwaga! Wasze poczynania bacznie śledzą służby kontrwywiadu, które mogą was rozszyfrować. Na sukces mogą liczyć tylko najlepsi obserwatorzy i najbardziej dyskretne jednostki! Do akcji!
Prosta, ale emocjonująca gra karciana, której celem jest zdobycie jak największej liczby kart każdego typu. Co rundę jeden z graczy dzieli nowy zestaw kart na trzy strefy, a następnie każdy w sekrecie wybiera jedną z nich. Lepiej wybrać większą grupę kart, czy może tę najmniej atrakcyjną, która nie przyciąga uwagi? A może zaryzykować i obstawić jokera? Wygrywa ten z graczy, który wykaże się największym sprytem i umiejętnością blefowania.
Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się też dobra pamięć, by zapamiętać kryjówki zwierzaków. Kto jako pierwszy sfotografuje 6 różnych zwierząt, zostaje królem safari!
Ptaki to kompaktowa, kolorowa pozycja dla 1 gracza, która będzie doskonałym prezentem dla fanów łamigłówek i logicznych wyzwań. Dzięki zróżnicowanemu poziomowi trudności nie będą nudzić się tu ani siedmiolatki, ani dorośli gracze.
Rudy to pamięciowa gra karciana, w której gracze starają się zapamiętać liczbę występujących zwierząt oraz ich gatunki. Co turę odkrywana jest karta, która przykrywa poprzednią. Na kartach występują zwierzęta różnych gatunków. W każdej turze gracze w tajemnicy przed innymi zapisują na swoich arkuszach szacunek, czyli zsumowaną liczbę zwierząt tych samych gatunków co na obecnej karcie, które widzieli do tej pory. Na koniec gry każdy szacunek daje dokładnie tyle punktów, ile wynosi, o ile będzie równy lub mniejszy niż rzeczywista liczba zwierząt, które pojawiły się na kartach.
Pełna emocji, szybka i dynamiczna gra karciana, w której zadaniem graczy jest zagrywanie kart i zbieranie żetonów zwierząt. Obserwuj otoczenie i wybieraj te żetony, które przyniosą najwięcej punktów. Uważaj – ich wartość zmienia się cały czas, a koniec rundy może nadejść w najmniej spodziewanym momencie!
Zwierzęta na farmie zwariowały! Nie przestają szczekać, gdakać i miauczeć.
W trakcie rozgrywki, gdy tylko na stole pojawią się podobne karty, stoczysz pojedynek na odgłosy z innymi graczami. Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Może to mieć opłakane skutki…
Ta gra karciana to nie tylko towarzyskie wyzwanie, to również estetyczna przyjemność! Karty są pięknie ilustrowane, więc każdy esteta będzie usatysfakcjonowany!
Zadanie jest proste w teorii – odgadnij kolejność, w jakiej inny gracz ustawił 5 różnorodnych zagadnień względem swoich preferencji. Proste prawda? Jednak Serio, możecie się zaskoczyć!
Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.
Podczas gry współpracuj z dwoma bezpośrednimi sąsiadami. W każdej turze umieszczaj kartę między sobą a graczem po lewej lub po prawej, tworząc wspólne „strefy”. Strategia i sojusze będą niezwykle ważne, ponieważ będą miały wpływ na wygraną. Twój końcowy wynik będzie obliczany poprzez pomnożenie punktów uzyskanych w obszarze po swojej lewej stronie przez punkty w obszarze po prawej.
W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
Gra Sprytna ośmiornica jest to zręcznościowa gra przeznaczona dla 1-3 graczy w wieku od 5. roku życia. Gra polega na ułożeniu kubeczków zgodnie ze schematem zaprezentowanym na wylosowanej karcie, a trudność polega na tym, że kubeczki należy ułożyć przy pomocy zakładanych na palce macek ośmiornicy.