Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wyjątkowe połączenie gry i puzzli! Plansza przedstawia dżunglę budzącą się do życia. W trakcie gry, wraz z dokładanymi przez graczy płytkami zwierząt, promienie słońca sięgają coraz wyżej, ujawniając kolejnych mieszkańców dżungli. Zadaniem graczy jest układanie płytek w taki sposób, aby zdobywać punkty za ułożone zwierzęta. Im większe zwierzę, tym więcej punktów! Bądźcie jednak czujni, bo w dżungli czają się niespodzianki!
Eleven to strategiczna gra Thomasa Jansena (Club Stories, Tavern, Streetpainball) osadzona w świecie piłki nożnej. Staniesz przed zadaniem zarządzania i rozwijania własnego klubu piłkarskiego, by pod koniec sezonu zdominować ligę i pokonać swych przeciwników.
Escape Tales: Dzieci Żmijowego lasu jest kooperacyjną grą przeznaczoną 1 do 4 graczy, z mocnym naciskiem na fabułę i brakiem limitu czasowego na ukończenie rozgrywki. Skupia się nie tylko na wymagających zagadkach, lecz także na wciągającej historii, na której rozwój gracze mają wpływ. To samodzielna odsłona serii Escape Tales, w której twórcy postawili przy tym na nowe rozwiązania.
Ścigaj się z innymi graczami i zbuduj najwydajniejszy zespół fabryk w jak najmniejszej liczbie rund. Ostrożnie zarządzaj swoimi projektami, szkól pracowników i wyprodukuj tak dużo towarów, jak to tylko możliwe. Buduj, szkól, produkuj i zatrudniaj... w tej sprytnej grze o zarządzaniu kośćmi i tworzeniu swojego silniczka z kart!
Manufrakcje to rozszerzenie do gry Fantastyczne Fabryki, które dodaje nowe karty Projektów i Specjalistów, ale także nowe surowce (Witaminy) oraz asymetryczne zdolności graczy. Każda frakcja zapewnia wyjątkowe rozwiązania dające przewagę i zmienia sposób prowadzenia biznesu… a nowy surowiec dywersyfikuje strategie wiodące do sukcesu.
Feluś i Gucio zapraszają do zabawy po raz trzeci! Tym razem tematem przewodnim jest wspólne opowiadanie historyjek. Gra pomoże dzieciom nie tylko w tworzeniu ciągów przyczynowo-skutkowych, lecz także wzbogaci ich wyobraźnię oraz ułatwi komunikację werbalną.
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.
Pierwsi Marsjanie zawierają unikalny mechanizm kontynuacji wątków fabularnych pojawiających się w grze, dzięki czemu przedstawiona historia jest głębsza i bardziej angażująca emocjonalnie. Niektóre z wydarzeń występujących w grze będą miały swoją kontynuację – sytuacja z przeszłości, niezależnie od działań graczy, spowoduje wystąpienie pewnych skutków w przyszłości.
FORT to zabawna, szybka gra karciana Granta Rodieka (Hocus, Farmageddon, Imperius) i wydawnictwa Leder Games (Root, Oath), w której przeniesiemy się w czasy beztroskiego dzieciństwa! Wcielając się w szalone dzieciaki, będziemy jeść pizzę, zdobywać nowych przyjaciół i budować forty, walcząc o tytuł najfajniejszego szkraba na dzielnicy! Gra wykorzystuje mechaniki budowania i zarządzania talią. Każdą kartę będziemy mogli wykorzystać na kilka sposobów, wykonując własna akcje bądź naśladując ruchy przeciwników. Jaką strategię obierzesz?
Fotosynteza: w Blasku Księżyca to dodatek do popularnej abstrakcyjnej gry strategicznej Hjalmara Hacha (The King's Dilemma). Włączcie do gry aż trzy nowe moduły rozgrywki — Księżyc i Zwierzęta Leśne, Pradawne Drzewo oraz Kamienie Księżycowe — każdego z nich będziecie mogli używać oddzielnie albo łączyć w dowolnych kombinacjach.
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
Golem to rozbudowana strategiczna gra planszowa legendarnego trio: Flaminia Brasini’ego, Virginio Gigli’ego i Simone Luciani’ego, twórców tak rozbudowanych tytułów jak Lorenzo il Magnifico, Tzolkin czy Podróże Marco Polo. Tym razem przeniesiemy się do XVI-wiecznej Pragi!
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
Gra zawiera ponad 100 kart z ikonkami, za pomocą których przedstawiać będziemy różne emocje. Każda z nich kojarzyć się może z wieloma rzeczami, co gwarantuje świetną zabawę!
Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie - takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością!