|
|
Gry do plecaka - Szkoła latania
![]() Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
|
Gry do plecaka - Polowanie na Robale - gra karciana
![]() Polowanie na robale - gra karciana to dynamiczna gra licencyjna o rannych ptaszkach, spóźnialskich żarłokach i smakowitych robalach, wokół których kręci się cały ten kurzy świat. Przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 8 lat, zapewnia mnóstwo taktycznej rozgrywki i śmiechu.
|
Gry do plecaka - Pędzące żółwie - gra karciana
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Gry do plecaka - Łap za słówka
![]() Gra imprezowa „Łap za słówka” mieści się w kieszeni. No dobrze, „Łap za słówka” w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii „Gry do plecaka”. Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa „Łap z słówka” zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych. W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
|
Gry do plecaka - Lato z Komarami
![]() Nowa seria gier rodzinnych!
|
Gry do plecaka - Kaczki
![]() Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce.
|
Gry do plecaka - DING! i pozamiatane
![]() Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
|
Gry do plecaka - Criss Cross
![]() Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Gra posiada też tryb rozgrywki dla jednego gracza.
|
Goool! Mistrzostwa (Gol) - USZKODZONE
![]()
UWAGA! Egzemplarz ma z tyłu odbarwioną okładkę - zdjęcia możemy wysłać na maila. Egzemplarz jest zafioliowany. Jesteś menadżerem piłkarskiej drużyny. Przed tobą najważniejszy mecz mistrzostw. Przyjmij odpowiednią taktykę i doprowadź swoją drużynę do zwycięstwa.
|
Goblin Coaster - edycja polska
![]() Goblin Coaster to kooperacyjna gra, w której wszyscy gracze wspólnie starają się zdążyć przed upływem czasu, symbolizowanym przez klepsydrę w kształcie wagonika. Każdy uczestnik wyjmuje z woreczka kafelki niezbędne do kontynuowania budowy torów, jednocześnie dbając o to, by nie przekroczyć limitu czasowego. Wspólnie musicie pokonywać przeszkody takie jak skały, roje nietoperzy czy pajęczyny, losując odpowiednie narzędzia i współpracując, by sprostać różnorodnym wyzwaniom.
|
Florentynka MUU w podróży
![]() Florentynka Muu wychowywała się na małej wsi na Polesiu, pośród przepięknych lasów nad rzeką. Jednak zawsze marzyła o podróżach. Spakowała więc walizkę i razem ze swoją ulubioną zabawką, Świnką, wyruszyła ku wielkiej przygodzie. Kogo spotkała i co znalazła Florentynka podczas wycieczki?
|
Escape Quest - Za garść neodolarów - Książka z łamigłówkami
![]() Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
|
Escape Quest - Wirtualny Świat - Książka z łamigłówkami
![]() Rok 2101. Demostenes, sztuczna inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka Cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda Ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry!
|
Escape Quest - Tajemnica Marsa - Książka z łamigłówkami
![]() Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
|
Escape Quest - Sam w Salem - Książka z łamigłówkami
Cena:
33,00 zł
![]() Zapraszamy na wycieczkę śladami czarownic! Na przygodę, w której historia miesza się z okultyzmem. Odwiedź miasto Salem, w którym miały miejsce słynne procesy z 1692 r. Poznaj jego tajemnice i rozwiąż napotkane po drodze zagadki. Uważaj jednak, by ciekawość nie zaprowadziła Cię na manowce…
|
El Gaucho - edycja polska
![]() W El Gaucho jako południowoamerykańscy hodowcy bydła wysyłacie swoich gauchów na Pampę albo do miejsc specjalnych, aby zdobyć jak najwięcej krów. El Gaucho jest eurogrą o średnim stopniu trudności. Interesująca kostkowa mechanika, intuicyjne zasady i różnorodność wyborów taktycznych sprawią, że świetnie będą się przy niej bawić zarówno doświadczeni gracze, jak i osoby chcące dopiero poznać bardziej zaawansowane gry planszowe.
|