Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Duuuszki to świetna gra imprezowa dla dzieci i dorosłych. Wylosuj kartę i złap odpowiedni przedmiot szybciej niż przeciwnicy!
Co rundę wykładana jest karta, która pokazuje jaki przedmiot trzeba złapać. Nie jest to jednak takie proste gdyż na kartach przedmioty często mają różne kolory. Kto pierwszy się w tym wszystkim połapie i złapie właściwy przedmiot zdobywa punkt!
Nic już nie będzie takie samo! Uniwersum jest zagrożone. Bohaterowie muszą się zjednoczyć, by pokonać potężnych przeciwników i przezwyciężyć liczne kryzysy. Wypróbuj nowe tryby gry – kooperacyjny, solo oraz rywalizacyjny z niezwykle groźnymi Superłotrami! Dodatek zawiera nowych Superbohaterów, jak i zmodyfikowane wersje herosów z podstawowej gry stworzone z myślą o grze kooperacyjnej. Dziesiątki nowych kart, w tym „niemożliwe” wersje superłotrów podniosą poziom trudności i dodadzą rozgrywce nowego smaku.
Genialnie zakręcona gra logiczna! Gracze na przemian układają na planszy po jednej kuli w swoim kolorze. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ułoży 5 swoich kul w jednym rzędzie. Wydaje się łatwe? Tylko pozornie - po każdy ułożeniu kuli, gracz obraca j...
W grze Młodzi Czarodzieje zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
Żółwie znowu pędzą w wyścigu do sałaty, ale tym razem będzie on ekstremalnie trudny. Ścigać się będzie aż 6 żółwi, czyli 6 graczy!
Trasa jest dłuższa i pełna zaskakujących niespodzianek przygotowanych przez złośliwe krety. Żółwie będą musiały także przekroczyć rzekę i unikać czającego się w krzakach lisa!
Każdy gracz otrzymuje plansze zadania z egzotycznymi wyspami. Trzeba je jak najszybciej połączyć mostami! Gracze mają do dyspozycji fragmenty konstrukcji o różnych kształtach i długości. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami mostów. Uważaj na wulkany!
Recto Verso to wyjątkowo szybka i prosta gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie!
Wciel się w ulubionego superbohatera DC Comics - Batmana, Wonder Woman, Flasha i innych. Zdobądź potężne supermoce, mega sprzęt i lojalnych sprzymierzeńców. A może wolisz wykorzystać łotrów, by zaatakować swoich współgraczy? Wybierz swoją strategię i ruszaj po zwycięstwo!
Pojedynek Superbohaterów DC to gra karciana z uniwersum DC Comics oparta na popularnym mechanizmie budowania talii!
Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. Klocki zsuwają się po rampie, jak w Tetrisie, jednak w zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne!
FITS to międzynarodowy besteller, zdobywca ponad 10 nagród i nominacji - w tym prestiżowej Spiel des Jahres.
Przekręcaj, obracaj i kombinuj - masz na to minutę! I pamiętaj - chaty muszą się stykać tylko rogami, a pozostałe totemy nie mogą zostać zakryte - to przynosi pecha! Gracz, któremu uda się zakryć wszystkie źródła wody, kończy turę. Po 9 turach zwycięża gracz z największą liczbą punktów.
Nowa Gwinea to doskonała gra dla całej rodziny. Proste zasady pozwolą szybko rozpocząć grę i cieszyć się emocjonującą rozgrywką.
Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!