|
|
Terraformacja Marsa: Niepokoje
![]() Piąte i jednocześnie najbardziej zaawansowane rozszerzenie do Terraformacji Marsa wprowadza dwa ważne elementy mechaniki gry. Po pierwsze, na wszystkich uczestników gry czekają wydarzenia globalne, którym będziemy musieli się podporządkować. Będą one stanowiły utrudnienie dla graczy i z pewnością wpłyną na ich strategie. Na szczęście będziemy mieli okazję przygotować się na każde z nich.
|
Pojedynek Superbohaterów DC: Deck Building Game
![]() Wciel się w ulubionego superbohatera DC Comics - Batmana, Wonder Woman, Flasha i innych. Zdobądź potężne supermoce, mega sprzęt i lojalnych sprzymierzeńców. A może wolisz wykorzystać łotrów, by zaatakować swoich współgraczy? Wybierz swoją strategię i ruszaj po zwycięstwo! Pojedynek Superbohaterów DC to gra karciana z uniwersum DC Comics oparta na popularnym mechanizmie budowania talii!
|
Odjechane Jednorożce: Bez cenzury
![]() UWAGA! Ta wersja gry przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych! Bezkonkurencyjna gra imprezowa powraca, tym razem w znacznie bardziej niegrzecznej wersji! Odjechane Jednorożce: Bez cenzury to strategiczna karcianka pełna śmiechu i destrukcji, złośliwych zagrywek i radosnego rżenia! Każdy z nas zacznie z uroczym, małym jednorożkiem, który stanowi zalążek pełnoprawnej armii zniszczenia. Zwyciężymy, jeśli będziemy umiejętnie wykorzystywać wpływające na siebie efekty kart i mądrze wybierzemy cele, które zaatakujemy.
|
Gra w życie Junior
![]() To był fantastyczny dzień! Najpierw poszedłem do muzeum, gdzie widziałem dużo dinozaurów. Dzięki biletowi VIP uzyskałem aż dwie gwiazdki! Następnie zbudowałem bałwana, udawałem kowboja i wybrałem się do fabryki czekolady. Kolejną gwiazdkę otrzymałem za opisanie najlepszej imprezy urodzinowej. Skakałem po kałużach, a potem przejechałem się kolejką zabawy. W ten sposób zdobyłem dziesięć gwiazdek i wygrałem całą grę!
|
Knockdown: Volume II - Nemesis
![]() Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Sushi Go! 10. rocznica
![]() Sushi Go! 10. rocznica to specjalna edycja popularnej, imprezowej karcianki, opartej o mechanikę draftu. Gracze dobierają na rękę tyle samo kart, po czym jedną z nich wybierają, a resztę przekazują dalej wokół stołu. W ten sposób konstruujemy jak najbardziej opłacalne zestawy, kontrolując jednocześnie poczynania przeciwników. Masz ochotę na więcej? Poszperaj w pudełku, żeby znaleźć niespodziankę – słodkie desery, które możesz wprowadzić do gry! I to na koszt lokalu!
|
Nucleum: Rada postępu
![]() Nucleum: Rada postępu to rozszerzenie wprowadzające nową planszę dworu przedstawiającą 4 partie polityczne: Kapitalistów, Wolnomyślicieli, Komunistów oraz Rojalistów. W ramach nowego rodzaju akcji gracze będą umieszczać swoich robotników na polach konkretnych partii dla natychmiastowych korzyści oraz szansy na dodatkowe zyski podczas królewskiego punktowania. Wśród komponentów znajdziemy też Eksperyment F, który możemy dołączyć do gry podstawowej niezależnie od reszty dodatku. Zawiera on 3 nowe elementy: płytki akcji wiązanych. Wszystkie zostają odblokowane przez technologię poziomu 3. eksperymentu F.
|
Szukaj mnie!
![]() Ta niesforna myszka znów się schowała i coś podgryza! Pomożecie mi ją odnaleźć? Wytężcie słuch, słyszycie ją? Sprawdziliście kosz z ubraniami? A może za kanapą? Czy ktoś wołał z górnej półki z zabawkami? Postarajcie się odnaleźć jej kryjówkę. I doprowadzić ją do serowego pudełka.
|
Molkky (Mölkky) w kartonowym pudełku - gra plenerowa
Cena:
95,00 zł
|
Knockdown: Volume III - Tainted Grail
![]() Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
![]() Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
![]() Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
![]() Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|