|
|
Kupcy z Osaki
![]() W Kupcach z Osaki, każdy z was wciela się w rolę kupca, który musi sprzedać w Edo jak najwięcej dóbr, aby zyskać punkty zwycięstwa. Będziecie kupować dobra, zbierać monety i rezerwować dobra. Podróż może okazać się niebezpieczna więc być moze warto również ubezpieczyć swoje najcenniejsze dobra.
|
Black Friday
![]() W grze Black Friday Waszym zadaniem będzie realizowanie list zakupów, aby zdobyć jak największą ilość punktów. Wypłacajcie pieniądze z bankomatu, poruszajcie się pionkami — koszykami po planszy sklepu i umieszczajcie przedmioty w koszyku. Pamiętajcie jednak, że macie ograniczone miejsce. Kto zdobędzie najwięcej punktów, wygrywa!
|
Pędzące Żółwie Extreme
![]() Żółwie znowu pędzą w wyścigu do sałaty, ale tym razem będzie on ekstremalnie trudny. Ścigać się będzie aż 6 żółwi, czyli 6 graczy!
Trasa jest dłuższa i pełna zaskakujących niespodzianek przygotowanych przez złośliwe krety. Żółwie będą musiały także przekroczyć rzekę i unikać czającego się w krzakach lisa!
|
Wiek Cudów: Ku wieczności
![]() Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę
|
Mysterium - edycja polska: Ukryte znaki
![]() Wróćcie do tajemniczej posiadłości i usiądźcie przy stole. Seans zaraz się rozpocznie! Mysterium: Ukryte znaki to rozszerzenie, w którym jeszcze raz próbujecie wyjaśnić okoliczności śmierci ducha. Akcja się komplikuje, gdy natrafiacie na nowe tropy: 6 podejrzanych, 6 miejsc i 6 przedmiotów. Duch może Wam pomóc, korzystając z 42 nowych kart wizji, dzięki którym jeszcze skuteczniej będzie się z Wami komunikować.
|
Syndykat zbrodni
![]() Syndykat zbrodni to gangsterska gra strategiczna, w której rodziny mafijne rywalizują o dominację nad Nowym Jorkiem. Spróbuj przejąć kontrolę nad kluczowymi dzielnicami miasta. Obserwuj co robi rywal - będzie próbować umocnić się w innych dzielnicach, co może Cię dużo kosztować. W pudełku znajduje się również dodatek Los Angeles, który zmienia zasady gry, dodaje nową planszę oraz nowy gang.
|
Jungle Speed Giant
![]() Jungle Speed Giant to zupełnie nowa odsłona popularnej gry karcianej doskonale łącząca umysłowe wyzwania i ruch. Opakowanie skrywa między innymi 28 wielkich kart, a zasady zostały zmodyfikowane w oparciu o przeciwstawne role i wzbogacone o dodatkowe elementy ruchowe.
|
Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji
![]() Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji to rozszerzenie, które zaprasza graczy do udziału w specjalnej kampanii fabularnej, którą możesz rozegrać samodzielnie lub w dwuosobowym trybie współpracy. Niektóre jej elementy takie jak karty wydarzeń czy nowe świątynie do eksploracji mogą urozmaicić także klasyczne rozgrywki w trybie wieloosobowym!
|
Sagrada: Chwała
![]() Sagrada: Chwała jest ostatnią częścią tryptyku dodatków poświęconych wspaniałym fasadom tej świątyni. To modułowe rozszerzenie wprowadza do gry dreszczyk emocji towarzyszących zaciekłej rywalizacji. Kto zasłuży na wieczną chwałę? Czas się przekonać! Do rozgrywki możesz wprowadzić wszystkie moduły dodatku lub wykorzystać wybrane spośród nich.
|
Biały Zamek: Matcha
![]() Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
|
Kroniki Przygody: Przepowiednia Starego Dębu
![]() Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii. Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci.
|
Harry Potter: Hogwarts Battle - Obrona przed czarną magią
![]() Dynamiczna, dwuosobowa karcianka oparta na budowaniu talii, stworzona na podstawie gry Harry Potter: Hogwarts Battle. Tym razem nie będziemy wspólnie walczyli ze złem atakującym Hogwart, a stawali w szranki z drugim czarodziejem w ramach praktycznych zajęć z Obrony przed Czarną Magią. Aby wygrać, musimy trzykrotnie rozbroić naszego przeciwnika.
|