|
|
Kroniki Zbrodni: Noir
![]() Jesteś prywatnym detektywem w mrocznym świecie Noir. To wszystko zmienia - nie masz już do dyspozycji policyjnych specjalistów, możesz za to stosować inne metody działania. Włamanie, wymuszenie czy łapówka mogą być równie skuteczne, ale bądź ostrożny - wszystko może się wydarzyć.
|
Kroniki Przygody: Przepowiednia Starego Dębu
![]() Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii. Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci.
|
Smash Up! - edycja polska
![]() Co wspólnego mają piraci, ninja, roboty, zombie, obcy, czarodzieje i kilka innych dziwadeł? Wszyscy oni próbują przejąć kontrolę nad światem! Nie są w stanie zrobić tego samotnie – dlatego łączą się w drużyny. Każde połączenie dostarcza zupełnie inny wrażeń i doświadczeń, w tej szybkiej grze karcianej. Weź dwie talie, połącz je ze sobą i rozwal przeciwnika!
|
Jekyll i Hyde
![]() Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
|
Harry Potter: Hogwarts Battle - Obrona przed czarną magią
![]() Dynamiczna, dwuosobowa karcianka oparta na budowaniu talii, stworzona na podstawie gry Harry Potter: Hogwarts Battle. Tym razem nie będziemy wspólnie walczyli ze złem atakującym Hogwart, a stawali w szranki z drugim czarodziejem w ramach praktycznych zajęć z Obrony przed Czarną Magią. Aby wygrać, musimy trzykrotnie rozbroić naszego przeciwnika.
|
Ganges: Karty i karma
![]() Ganges: Karty i karma to samodzielna gra strategiczna, której sercem są karty z kośćmi, a na uczestników czekają decyzje wymagające mądrości i umiejętności przewidywania. Wykorzystajcie towary na swoich s tatkach i wpływy w pałacu, aby zdobyć żetony karmy, dodatkowe karty i inne nagrody. A jeśli zbierzecie trójkę, otrzymacie pomoc wszechstronnego administratora, dzięki któremu rozszerzycie granice swoich prowincji! Na koniec stanie się jasne, kto obrał najskuteczniejszą drogę do zwycięstwa.
|
Mistakos Krzesła - wersja 4-osobowa
![]() Czteroosobowa gra zręcznościowa Mistakos z krzesełkami w roli głównej! Czy jesteś w stanie ułożyć wieżę ze wszystkich swoich krzeseł i nie otrzymać punktów karnych? Dobra zabawa gwarantowana teraz także w większym gronie!
|
Zombie Teenz: Ewolucja
![]() Zombie atakują całe miasto! Współpracujcie, walczcie z potworami, zdobądźcie 4 składniki i uwarzcie antidotum, które uratuje świat. Zombie Teenz: Ewolucja to kontynuacja Zombie Kidz: Ewolucja, czyli pierwszej tego typu gry legacy dla dzieci. Jest to samodzielna gra z innym zestawem reguł, więc nie musisz grać w pierwszą grę, aby przejść do drugiej. Możesz jednak połączyć obie gry, aby mieć jeszcze więcej zabawy! Im więcej gracie, tym szybciej gra ewoluuje!
|
Architekci 7 Cudów Świata: Medale
![]() Architekci 7 Cudów Świata: Medale to rozszerzenie wprowadzające dwa kolejne cuda (Koloseum w Rzymie i Ziggurat w Ur), cztery dodatkowe żetony postępu, a także zupełnie nowy element gry: tytułowe medale. Są to cele, które zapewniają graczowi dodatkowe punkty, jeśli zrealizuje je przed sąsiadami. Dzięki nim mamy okazję wypróbować zupełnie nowe strategie, mimo że podstawowe warunki zwycięstwa pozostają takie same.
|
Fotosynteza: W Blasku Księżyca
![]() Fotosynteza: w Blasku Księżyca to dodatek do popularnej abstrakcyjnej gry strategicznej Hjalmara Hacha (The King's Dilemma). Włączcie do gry aż trzy nowe moduły rozgrywki — Księżyc i Zwierzęta Leśne, Pradawne Drzewo oraz Kamienie Księżycowe — każdego z nich będziecie mogli używać oddzielnie albo łączyć w dowolnych kombinacjach.
|
Kroniki zbrodni: Seria milenium - 2400
![]() „Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
|
Palec boży: Kataklizm
![]() Palec boży: Kataklizm wprowadza kilka wariantów, których możecie używać opcjonalnie, to Wy decydujecie, jak będzie wyglądała Wasza rozgrywka: użyjecie nowych kart praw, zaprosicie do zabawy bogów Majów, czy sprowadzicie potężne kataklizmy, które wprowadzą jeszcze większy chaos na Archipelagu Pępka Świata? A może połączycie wszystkie moduły, żeby Wasi bogowie nie zaczęli się nudzić?
|
Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji
![]() Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji to rozszerzenie, które zaprasza graczy do udziału w specjalnej kampanii fabularnej, którą możesz rozegrać samodzielnie lub w dwuosobowym trybie współpracy. Niektóre jej elementy takie jak karty wydarzeń czy nowe świątynie do eksploracji mogą urozmaicić także klasyczne rozgrywki w trybie wieloosobowym!
|
Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6.5 - Polska
![]() Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają.
|